امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رادیو فرهنگ؛
رادیو فرهنگ؛

بررسی مصادیق رحمت للعالمین بودن پیامبر (ص) در «خورشید مدینه»

مشاهده ۲۵۸
۱۴۰۲/۰۷/۱۰- ۱۳:۴۹
تعداد بازدید:258

مصادیق رحمت للعالمین بودن پیامبر(ص) موضوع اصلی برنامه «خورشید مدینه» است که سه شنبه 11مهرماه ساعت 9:00 با حضور کارشناسی حجت الاسلام محمدرضا دهدست از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «خورشید مدینه» به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو با بخش های مختلفی از جمله ارتباط با مرکز مهاباد، ارتباط مستقیم با برنامه ی جشن همدلی، ارتباط مستقیم با رادیو سنندج و ارتباط با برنامه صاحبی لولاک و ... روی آنتن می رود.
گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین صالح رییس جامع المصطفی در مشهد‎ با موضوع امام صادق (ع) چه پایه‌های علمی و فلسفی در مکتب شیعه بنا کرد؟ از دیگر بخش های کارشناسی این برنامه است. همچنین دکتر محمد رسول تبیک درباره کتابشناسی با موضوع وحدت صحبت کرده و در ادامه با حجت الاسلام شجاع مدیر کل قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‎ درباره حوادث و معجزات گوناگونی که هنگام ولادت پبامبر نقل شده است، و اینکه کدام یک دارای سند متواتر است؟ گفتگو می‌شود.
حجت الاسلام علی آقابابا پیرامون اینکه خلق حسنه و تکمیل کننده مکارم اخلاقی پیامبر(ص) چه بوده و آشنایی جامعه امروز باید با آن چگونه باشد و جای بیان و بررسی چه وجوهی، از ویژگی‌هایی اخلاقی پیامبر خالی ست در این برنامه صحبت می‌کند.

امتیاز شما