امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛
از خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

برگزاری کنفرانس وحدت‌اسلامی در اسلام‌آباد

مشاهده ۲۲۹
۱۴۰۲/۰۷/۱۰- ۱۳:۲۷
تعداد بازدید:229

به‌مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، کنفرانس وحدت‌ اسلامی در اسلام‌آباد، پایتخت‌ پاکستان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کنفرانس وحدت اسلامی‌ با شعار «محبت پیامبر گرامی اسلام (ص)، کانون وحدت مسلمانان» عصر روز گذشته در اسلام‌آباد برگزار شد و علمای شیعه و سنی در این کنفرانس حضور گسترده داشتند. «لیاقت بلوچ» معاون رئیس حزب جماعت اسلامی‌ پاکستان در کنفرانس وحدت‌ اسلامی‌ به میزبانی اسلام‌آباد گفت: مسلمانان با قدرت‌هایی روبه‌رو هستند که به‌دنبال تجزیه امت‌ اسلامی هستند. معاون رئیس حزب جماعت اسلامی‌پاکستان تاکید کرد: حفظ وحدت مسلمانان مانند جهاد است و رهبری دینی همه گروه‌های اسلامی‌ باید در سایه وحدت اقدام کنند.

دیگر سخنرانان در کنفرانس وحدت‌اسلامی‌ به‌ میزبانی اسلام‌آباد تصریح کردند: جهان‌اسلام به وحدت نیاز دارد و همه امت‌ اسلامی، حسینی هستند و باید با توطئه‌ها مقابله کنند.

«رجا ناصر عباس جعفری» مجری کنفرانس وحدت اسلامی و رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در حاشیه کنفرانس وحدت‌اسلامی‌گفت: راهبرد وحدت، راهبرد مقابله مسلمانان با سلطه دشمن است که از سوی امام خمینی (ره) تعیین شده است. «مولانا فدا احمد شاه» عضو جمعیت علمای اسلام پاکستان هم گفت: این روزها برای مسلمانان هشدار دهنده است و اگر مسلمانان دین، قبله، پیامبر و امام خود را بشناسند، قطعاً پیروز و موفق خواهند شد.

کنفرانس وحدت‌اسلامی‌ به‌میزبانی اسلام‌آباد با شعارهای وحدت و لبیک یا حسین (ع) به پایان رسید و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس، میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته‌وحدت را تبریک گفتند و متعهد شدند، رسالت وحدت، میراث امام خمینی (ره) را ادامه دهند.

https://farsi.iranpress.com/

امتیاز شما