امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «کتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ؛
در «کتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ؛

بررسی مطالعه سیره اهل بیت (ع) و تاثیرآن بر کودک و نوجوان

مشاهده ۱۰۵
۱۴۰۲/۰۷/۱۰- ۱۲:۰۹
تعداد بازدید:105

برنامه «کتاب فرهنگ» امروز دوشنبه 10 مهرماه با موضوع مطالعه سیره اهل بیت(ع) و تاثیرآن بر کودک و نوجوان از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «کتاب فرهنگ» به همت گروه «تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ» هر روز از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹ پخش می‌شود. این برنامه دوشنبه‌ها به کودکان و نوجوان اختصاص دارد و این هفته به موضوع مطالعه سیره اهل بیت(ع) و تاثیرآن بر کودک و نوجوان می‌پردازد. در این برنامه با حضور سید مجتبی مومنی به عنوان کارشناس و در گفتگوی تلفنی با محمد طاها اسفندیاری ( استاد حوزه علمیه و مدیر پروژه ارزیابی تربیتی رمان‌های نوجوان) درباره تاثیر مطالعه سیره اهل بیت(ع) بر کودک و نوجوان صحبت می‌شود.همچنین رویدادها و اخبار حوزه‌های نشر و کتاب نیز در این برنامه اطلاع‌رسانی می‌شود و در بخش کتاب خوان‌های کوچک نوجوانان بخش هایی از کتابی را خوانده و معرفی می‌کنند.

در این برنامه کتاب «سی روز با پیامبر» نوشته حسین فتاحی که از تولد پیامبر آغاز می‌شود و در ادامه دوران کودکی پیامبر(ص)، رفتن به خانه ابوطالب، دوره نوجوانی، زمانی که ایشان به نبوت مبعوث شدند و ... را مورد توجه قرار داده و معرفی می‌شود. داستان‌های این کتاب پنجره‌های کوچکی است که رو به دنیای بزرگ و پرماجرای زندگی پیامبر اسلام باز می‌شود. این قصه واره‌ها تاریخ زندگی پیامبر اسلام و زندگی نامه دقیق، صحیح و کاملی است که با زبانی ساده و کودکانه نوشته شده اند.

«کتاب فرهنگ» را دوشنبه‌ها به تهیه کنندگی «یلدا احتشامی» با همراهی گویندگی و نویسندگی ‌«راضیه گردکاهد» و هماهنگی «مژگان پارساحسینی» و گزارشگری «حمیرا فراتی» روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز ساعت ۱۸:۰۰ بشنوید.

امتیاز شما