امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع)؛
در سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع)؛

عیدانه‌های رادیو ایران

مشاهده ۱۴۲
۱۴۰۲/۰۷/۱۰- ۰۸:۳۵
تعداد بازدید:142

همزمان با فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) حال و هوای برنامه‌های رادیو ایران عیدانه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  رادیو ایران در برنامه‌های «بهارجان، راه شب، سلام صبح بخیر، بهار عالم جان، صبح عید باشما، به افق نور، گوهران، گلبانگ، باغ هنر، ایرانشهر، وحدتی که هست و شب بخیر کوچولو» به شرح زیر  به گرامیداشت این مناسبت می‌پردازد.

 

«بهار جان» با موضوع فضایل و ویژگی‌های اخلاقی حضرت محمد(ص) و با حضور حجت الاسلام داوود نژاد پیرامون رحمت للعالمین بودن حضرت محمد(ص) نکاتی را بیان می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای حامد نجم الهدی دوشنبه 10 مهر ساعت 22:00 پخش می‌شود.

 «راه شب» سه شنبه بامداد (11 مهر) همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر مهر و رحمت از فضایل اخلاقی حضرت محمد(ص) می‌گوید. «راه شب» سه شنبه بامداد به تهیه کنندگی سعید مبشری و اجرای داوود حیدری ساعت 00:30 روانه آنتن می‌شود.

 «سلام صبح بخیر» سه شنبه نیز به میلادهای فرخنده این روز می‌پردازد و گزارشگر برنامه حال و هوای این عید خجسته را در سطح شهر بیان می‌کند. «سلام صبح بخیر» این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای آرش احمدی از شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:15 تقدیم مخاطبان می‌شود.

 «بهار عالم جان» در همان روز سرگذشتی از ماجرای حضرت آمنه و به دنیا آمدن حضرت محمد(ص) را روایت می‌کند. این برنامه ساعت 8:25 تقدیم علاقه مندان می‌شود.

 «صبح عید با شما» همزمان با سالروز میلاد پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) عیدانه شادی را تقدیم می‌کند.«صبح عید با شما» به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان، سه شنبه 11 مهر ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

 «به افق نور» نیز روز سه شنبه 11 مهر با تاکید بر حدیثی از حضرت محمد(ص) که خوشرویی کینه را از بین می‌برد ساعت 11:00 به تهیه کنندگی عبدالله علایی و با اجرای محمد اطهری و کارشناسی حجت‌الاسلام محمد پویا و علی آقا بابا به روی آنتن می رود.

 «گوهران» در همان روز نگاهی به ادبیات و اشعار نبوی در سالروز ولادت با سعادت پیامبر (ص) دارد، این برنامه به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای شهاب شهرزاد ساعت 12:40 تقدیم می‌شود.

 «گلبانگ» نیز در روز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) با پیشکشی قطعه «محمد رحمت للعالمین» با صدای حامد محضرنیا و احمد راهی مالکی این عید بزرگ را گرامی می دارد. «گلبانگ» به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا از شنبه تا پنج شنبه ساعت 15:00 پخش می‌شود.

 «باغ هنر»  نیز در این روز به مرور آثار ادبی و فرهنگی با مدح حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) می‌پردازد. «باغ هنر» این هفته به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای شهاب شهرزاد از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 تقدیم می‌شود.

«ایرانشهر» هم با موضوع امانتداری یک برنامه عصرانه شاد و مفرح را به تهیه کنندگی متین السادت فیروزی و اجرای مهرناز فقیهی تقدیم می‌کند. این برنامه بعد از خبر ساعت 17:00 روانه آنتن می‌شود.

 «شب بخیر کوچولو» هم جهت آشنایی کودکان با مکارم اخلاقی پیامبر(ص) قصه ای از مهربانی پیامبر(ص) را می‌گوید. «شب بخیر کوچولو» به تهیه کنندگی گلریز وکیلی و اجرای مریم نشیبا از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:35 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز  موج ای ام ردیف 558 کیلو هرتز پخش می‌شود.

 رادیو ایران پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت محد(ص) و  امام جعفر صادق(ع) را تبریک می‌گوید.

 

 

 

 

 

امتیاز شما