امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه «مردم نگار» به مناسبت هفته وحدت در قاب شبکه دو

مشاهده ۲۸۷
۱۴۰۲/۰۷/۰۹- ۱۳:۳۳

ویژه برنامه «مردم نگار» به مناسبت هفته وحدت از شنبه هشتم مهر روانه آنتن شبکه دو شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با دعوت از مهمانان اهل تشیع و تسنن، به پاسداشت این هفته خواهد پرداخت.
اجرای این ویژه برنامه را فاطمه افشاریان به عهده دارد و برخی از مهمانانی که در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت عبارتند از: فرزند شهید شوشتری، همرزم اهل سنت شهید شوشتری، علیرضا کمیلی مباحثه‌گر اهل تسنن منطقه، بانو خطیب و...
همچنین جمعی از پیشکسوتان جهاد سازندگی در این برنامه حاضر خواهند شد تا از خاطرات خود در دوران دفاع مقدس مطالبی را عنوان کنند. گروه جهادی ابراهیم در سیستان که متشکل از اهل تسنن و تشیع است از دیگر مهمانان این برنامه خواهد بود.
برنامه «مردم نگار» که از خرداد سال گذشته در مناسبتهای خاصی همچون ارتحال امام خمینی(ره)، اربعین حسینی، هفته وحدت 1401، حماسه 25 آبان، شبهای جام جهانی قطر 2022 و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روانه آنتن شده بود، امسال نیز به مناسبت هفته وحدت تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. همچنین پویشی در این برنامه برگزار خواهد شد که مخاطبان می‌توانند جهت مشارکت در این پویش، عکس‌ها و فیلمهای خود پیرامون «همزیستی با برادران اهل سنت» را به شماره 09108993923 ارسال نمایند.
ویژه برنامه «مردم نگار» کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی و کارگردانی علیرضا کاردان امین است که به مناسبت هفته وحدت از شنبه هشتم مهر ساعت 13 روانه آنتن شد و تا چهار روز ادامه خواهد داشت.

        

امتیاز شما