امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سلام به آینده»، سبک مهارت محوری برای رشد فرزندان ایران

مشاهده ۱۶۵
۱۴۰۲/۰۷/۰۹- ۰۹:۳۱

تهیه کننده مجموعه مستند «سلام به آینده» گفت: مستند «سلام به آینده» روایتی از سبک تربیتی "مهارت‌محور" است که مادران و پدران ایرانی از هم‌اکنون برای پربار شدن آینده فرزندان‌شان و برای "رشد ایران‌آینده" برنامه‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قاسم قاسمی، تهیه کننده مجموعه مستند «سلام به آینده» گفت: مجموعه مستند «سلام به آینده»، روایتی از مهارت‌های شغلی، علمی و هنری فرزندان 7 تا 17 سال ایران عزیز است.

وی ادامه داد: این مستند روایتی از سبک تربیتی "مهارت‌ محور" است که مادران و پدران ایرانی از هم‌اکنون برای پربار شدن آینده فرزندان‌شان و برای "رشد ایران‌آینده" برنامه‌ریزی کرده‌اند.

قاسمی عنوان کرد: در این مستند ما سراغ دختران و پسران در هر اقلیم و نژادی (ترک، کرد، لر، فارس) می‌رویم تا از حال خوب‌ آن‌ها در عرصه‌ های مختلف مهارتی از  فراز و نشیب‌ها، از سختی‌ها و موفقیت‌ها و از قصه‌هایی که در کنار خانواده عزیزشان دارند، روایت کنیم و دستاوردهایی که دارند را به تصویر بکشیم.

وی افزود: روایتی که منجر به یک "الگوی دست‌یافتنی" برای هموطنان‌مان در سراسر ایران عزیز با هر سلیقه، تفکر و هر قدرت مالی شود.

قاسمی‌با اشاره به تولید فصل دوم این مستند، بیان کرد: مجموعه مستند سلام به آینده که شعار «شناخت و ترویج مهارت‌های کودکان و نوجوانان به وسعت ایران» را دنبال می‌کند، پس از پخش موفق فصل اول و استقبال هموطنان گرامی، هم‌اکنون بیش از 50 درصد از تولید فصل دوم خودش را پشت ‌سر گذاشته و به دنبال سوژه مناسب برای ساخت مابقی قسمت‌ها در نیمه غربی کشور می‌باشد.

وی افزود: از همه خانواده‌های ایرانی تقاضا داریم تا در دایره دوستان و آشنایان خود، کودکان و نوجوانانی که مسلط به یک یا چند مهارت هستند را به روابط‌ عمومی مجموعه «سلام به آینده» از طریق شماره تماس 09937942268 معرفی نمایند.

امتیاز شما