امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خبرگزاری تصویری ایران پرس؛
خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

هفته‌وحدت؛ جایگاه مهم وحدت‌ اسلامی در اندیشه‌های‌ رهبری

مشاهده ۱۶۱
۱۴۰۲/۰۷/۰۸- ۱۴:۱۹
تعداد بازدید:161

عالم مشهور اهل‌ سنت در غنا بر قابل ستایش بودن وحدت‌اسلامی‌ به‌ رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «محمد کاشیف اسرار»، عالم مشهور اهل‌سنت و رهبر گروه اسلامی وطنیه غنا، درباره اهمیت وحدت اسلامی‌با توجه به توطئه‌های مختلف ضد مسلمانان تصریح کرد: مسلمانان باید درچارچوب هدف مشترک در قرآن‌کریم همکاری کنند.

این عالم اهل‌سنت در غنا افزود: مسلمانان با اتحاد، قوی و قدرت‌مند می‌شوند و در چنین شرایطی، توان مبارزه با دشمنان را دارند اما وقتی شکاف بین آنان باشد، دشمن برتری می‌یابد.

«محمد کاشیف اسرار» گفت: مسلمانان اشترک‌هایی مانند پیامبر اسلام (ص)،  قرآن‌کریم و قبله ‌واحد دارند و این اشترک‌ها برای تقویت پیوند و یکپارچگی کافی است و مسلمانان جدای از مذهب و فرقه، باید امت واحده باشند.

این روحانی اهل‌سنت در غنا همچنین به موضوع هتک‌حرمت مکرر قرآن‌کریم در برخی کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: وحدت‌اسلامی‌برای پیگیری قانونی در عرصه بین‌المللی با هدف جلوگیری از هتک‌حرمت به قرآن‌کریم نقش مهمی دارد.

«محمد کاشیف اسرار»، با بیان اینکه گروه‌های مختلف اسلامی‌باید به ندای وحدت اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک بگویند، گفت: کشورهای اسلامی‌باید اتحاد خود را برای مقابله با تهدیدهای پیش‌رو جهان‌اسلام تقویت کنند و مشکلات و سوءتفاهم ها را با گفت وگو حل کنند.

امتیاز شما