امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراهی صدا و سیما و نیروی انتظامی‌برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه

مشاهده ۱۶۱
۱۴۰۲/۰۷/۰۴- ۰۹:۲۳

در دیدار سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی‌گیلان با دکتر ربانی مدیرکل صدا و سیمای استان بر همراهی رسانه ملی و نیروی انتظامی‌برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار ملکی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جدید مدیرکل رسانه استانی  و قدردانی از همکاری و هماهنگی صدا و سیمای استان با فراجا، رسانه ملی را بهترین منبع برای معرفی و شناساندن خدمات نیروی انتظامی و انعکاس اقدامات و فعالیتهای پلیس و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی دانست. وی با بیان اینکه نیروی انتظامی محور برقرای نظم و امنیت در جامعه است گفت: بخش اعظمی از ماموریتهای پلیس در حوزه پیشگیری منوط به همکاری و تعامل نزدیک با رسانه است.
فرمانده نیروی انتظامی‌گیلان تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تشکیل پلیس مقتدر و مهربان در تراز انقلاب اسلامی را جزو راهبردهای این نیرو برشمرد و ابراز داشت: تلاش می‌کنیم تا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در همه حوزه‌ها توانمندیهای فراجا را در استان ارتقا دهیم.
دکتر ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان نیز گفت: مشارکت و همدلی مردم و هم افزایی دستگاههای اجرایی می تواند یاری گر فراجا در انجام شایسته ماموریت ها باشد . وی افزود: برنامه ریزان و برنامه سازان این استان تلاش می‌کنند با تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنر سطح آگاهی مردم در حوزه امنیتی و اجتماعی را بالا ببرند و مردم را بیش از پیش آگاهی مردم را نسبت به خطرات و همراهی در انجام ماموریت های فراجا افزایش دهند.

امتیاز شما