امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

۱۰ ربیع‌الاول، سالروز ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه (س)

مشاهده ۱۶۰
۱۴۰۲/۰۷/۰۴- ۰۷:۵۲

برنامه «به افق آفتاب» سه شنبه 4 مهر، همزمان با دهم ربیع الاول سالروز ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه (س) با حضور حجت الاسلام محمد پویا منفرد به برکات این ازدواج فرخنده می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یکی از روز های مهم و مبارک در تاریخ مسلمانان ازدواج آسمانی حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س) که در روز دهم ربیع الاول می‌باشد.

 پیوند مبارک پیامبر صلی الله علیه و آله و حضرت خدیجه علیهاالسلام پیوندی الهی بود که در به ثمر رساندن رسالت عظیم و پرخطر پروردگار نقش عظیمی داشت و زمانی اتفاق افتاد که جهل و بت پرستی در شهر مکه رایج بود، خداوند نیز در سایه رحمت خویش در دل این دو زوج مهربان چنان محبتی ایجاد کرد که هرگز در این مسیر پر خطر، اندکی تزلزل و تردید بر خویشتن راه ندادند و استوار و محکم در این راه گام برداشتند تا در پرتو این کوشش کم نظیر، انقلاب عظیم محمدی به ثمر بنشیند و آزادی، آزادمنشی و حقانیت رسالت الهی ثابت شده و ندای لا اله الا اللّه بر قلب های خفته تاریخ تقدیم گردد.

امروز دهم ربیع‌الاول سالروز پیوند آسمانی حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها و حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات الله علیه است. در همین راستا برنامه «به افق آفتاب» سه شنبه 4 مهر، همزمان با دهم ربیع الاول سالروز ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه (س) با حضور حجت الاسلام محمد پویا منفرد به برکات این ازدواج فرخنده می‌پردازد.

 گفتنی است «به افق آفتاب»  این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حسن همایی از شنبه تا جمعه ساعت 11:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما