امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در آستانه برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان
در آستانه برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان

آثار شبکه همدان در زمینه معرفی شهدا در راه پایتخت

مشاهده ۱۵۰
۱۴۰۲/۰۷/۰۱- ۰۸:۴۵
تعداد بازدید:150

آثار مستند شبکه همدان که با تلاش برنامه سازان این شبکه در دو سال اخیر ساخته شده است، به زودی در نمایشگاه پایتخت به نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان، شبکه همدان با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و با بهره گیری از برنامه سازان خبره، شهدای استان را از قشرهای مختلف در همدان و شهرستانها شناسایی کرد و ویژگیهای فردی و اجتماعی آنان را در قالب آثار مستند برای مردم و بویژه جوانان تشریح کرد.

مدیر کل صدا و سیمای استان همدان در جمع معاونان و مدیران این مرکز گفت: برای نمایشگاه پایتخت هم اکنون بیش از 60 پوستر از آثار فاخر تلویزیونی شبکه همدان تهیه شده است. دکتر کیوان الوندی افزود: در معاونت صدا نیز 34 اثر فاخر در قالب پوستر معرفی شده است. معرفی آثار دو سال گذشته تلویزیونی، رادیویی، خبری و معاونت فضای مجازی شبکه همدان در زمینه معرفی شهدای استان برای نمایشگاه پایتخت در قالب آثار مستند تلویزیونی، کتاب صوتی، پادکست، گزارش های خبری و تولیدی تهیه شده است. همچنین این آثار، روند تهیه و انگیزه‌هایی که برنامه سازان را به تهیه این آثار جلب کرده که در قالب یک کتابچه به همراه عکس شهدا و پشت صحنه رونمایی می‌شود.

امتیاز شما