امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شب های شیدایی در قاب شبکه دنا

مشاهده ۲۷۶
۱۴۰۲/۰۶/۳۰- ۱۰:۴۷

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد پاسداشت ارزش ها و میراث گرانبهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را برای معرفی به جامعه و نسل ها آینده ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف در جلسه دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تجربیات هشت سال دفاع مفدس به عنوان یک سرمایه و گنجینه ارزشمند همواره مورد بازخوانی و بهره برداری در عرصه‌های مختلف قرار گیرد.
 مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد افزود: ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در راه حفظ کیان ایران اسلامی‌ با تبعیت از فرامین ولی فقیه، با روحیه جهادی و انقلابی در برابر تجاوز و زیاده خواهی دشمنان، ایستادگی و روحیه از خودگذشتگی خود را در راه حفظ آرمان‌های ذفاع مقدس به دنیا نشان دادند و نیاز است برای آشنایی نسل جوان و جامعه. این روحیه جهادی تببین شود.
وی انعکاس و آشنایی نسل جوان جامعه را با ارزش های نظام ضروری دانست و گفت: سیمای شبکه استانی دنا با  تدارک ویژه برنامه "شب های شیدایی" به استقبال هفته دفاع مقدس می رود. این برنامه 8 شب یک ساعت به مدت 480 دقیقه با استقرار یکدستگاه واحد سیار در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد زنده روی آنتن می رود. 
انعکاس رژه نیروهای مسلح، پوشش زنده مانور بازسازی یکی مکان‌هایی که فزرندان این خطه در دوران جنگ حماسه آفریدند، میزگرد، تولید و پخش مستند از مرزداران تیپ 48 فتح با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس، تولید و پخش انیمیشن و پخش فیلم های سینمایی و تلویزیون متناسب با موضوع دفاع مقدس و پخش تیزر  از مهم ترین برنامه‌های سیمای شبکه استانی دنا در هفته دفاع مقدس است.
رئوف به اقدامات رادیو دنا در هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: برنامه "حماسه ماندگار" از اول هفته دفاع مقدس به مدت 45 دقیقه هر شب از صدای دنا به طور زنده با حضور فرماندهان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از محل ماکت بازسازی شده یکی از عملیات های  که فرزندان این  خطه در دوران جنگ حماسه افریدند پخش می‌شود و  برنامه  "هشت اسمان" نیز کاری دیگر از رادیو دنا است که مشترک بین مراکز استانها هر شب یک مرکز به روی آنتن می رود و از صدای شبکه دنا نیز پخش می‌شود.
معاونت خبر این مرکز نیز با مصاحبه با فرماندهان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس به یادآوری این هفته بزرگ با پخش از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری مبادرت می‌کند.
فضای مجازی این مرکز نیز با تهیه پوستر عکس نوشت،  طراحی مونشن گرافیک ایثار گران هشت سال دفاع مقدس به استقبال هفته دفاع مقدس می رود.

امتیاز شما