امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رادیو فرهنگ؛
رادیو فرهنگ؛

بررسی جایگاه جنگ و دفاع در اسلام در «قرار آدینه»

مشاهده ۲۱۰
۱۴۰۲/۰۶/۲۹- ۱۳:۴۷
تعداد بازدید:210

برنامه «قرار آدینه» جمعه۳۱ شهریور با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس با موضوع بررسی جایگاه جنگ و دفاع در اسلام از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «قرار آدینه» این هفته حجت ‌الاسلام هاشمی‌به عنوان کارشناس مذهبی در خصوص جایگاه جنگ و دفاع در اسلام با توجه به آیه ۱۹۰ سوره ی بقره مطالبی را بیان می‌کند و در بخشی دیگر از این برنامه حجت الاسلام علی آقابابا در خصوص فلسفه نماز جمعه صحبت می‌کند.

حجت الاسلام عباسیان کارشناس مهدویت برنامه نیز در این خصوص که برخی از احادیث عصر ظهور با موضوع امن و بشارت هستند اما در توصیف این دوران احادیثی هم هستند که به جنگ و قتل در این عصر اشاره دارند درباره ی این هردو توضیحاتی ارائه می‌کند. همچنین در بخش اطلاع رسانی از فعالیت های ستادهای ائمه جمعه، حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری امام جمعه بهبهان در خصوص مضمون خطبه‌ها مطالبی را بیان می‌کند. علیرضا نوری گزارشگر شبکه نیز از مصلی تهران در خصوص اهمیت نماز جمعه گزارش می دهد.

مجله ی رادیویی «قرارآدینه» ویژه نماز جمعه و مهدویت کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری و گویندگی راضیه گردکاهد روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما