امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقویت همکاریهای مشترک رسانه استانی و آموزش و پرورش خراسان شمالی

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۲/۰۶/۲۲- ۰۸:۳۴

در نشست مشترک مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی، راهکارهای تقویت همکاریهای رسانه ای شبکه اترک و آموزش و پرورش خراسان_شمالی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر واعظی، با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های مدارس به ویژه در حوزه فعالیت های پرورشی و فرهنگی با همکاری شبکه اترک انعکاس رسانه ای مطلوبی داشته است، گفت: اعزام حدود هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور، اعزام اردوهای راهیان پیشرفت، کاروانهای زیارت اولی، برگزاری جشنهای تکلیف، روزه اولی‌ها و اعتکاف دانش آموزی از این برنامه‌هاست.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در ایجاد فرصتهای شغلی، گفت: توسعه هنرستانها و به روز آوری رشته‌های هنرستانی منطبق با نیازها و توانمندیهای استان، در آموزش و پرورش به صورت جدی پیگیری شده و خراسان شمالی در این زمینه در بین 5 استان برتر کشور قرار دارد.
دکتر واعظی، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی هم با بیان اینکه تحقق عدالت گستری در انعکاس رویدادهای مناطق مختلف استان و اقشار جامعه از اولیویتهای کاری شبکه اترک است، گفت: تزریق شادابی و نشاط و تبیین سوژه‌های ناب به ویژه با استفاده از توان جامعه فرهنگیان و دانش آموزان از زمینه‌های مشترک برای همکاری با آموزش و پرورش است.
رضا واعظی، اثرگذاری بیشتر رسانه در بین خانواده‌ها را مستلزم هم افزائی نهادهای هم سو دانست و افزود: آماده تقویت همکاریها برای انعکاس افتخارات کسب شده، تبیین ایده‌ها و پخش تولیدات مرتبط با تعلیم و تربیت هستیم.

تصاویر

امتیاز شما