امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های اربعین صداوسیمای خلیج فارس

مشاهده ۲۷۹
۱۴۰۲/۰۶/۱۴- ۰۹:۲۴

صداوسیمای مرکز خلیج فارس به مناسبت اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ویژه برنامه‌های را تدارک دیده است که تقدیم عاشقان حسینی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم عزاداری روستای کنارترش امروز سه شنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به صورت زنده و مستقیم از شبکه خلیج فارس پخش می‌شود.این برنامه را اسحاق آزاد بخش تهیه و تولید می نماید.

ویژه برنامه تلویزیونی "اشک عرش" ویژه اربعین حسینی به تهیه کنندگی فرخ محمودی در قالب یک قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده است که از شبکه خلیج فارس تقدیم مخاطبان می‌شود .این برنامه شامل مباحث کارشناسی و سخنرانی، مداحی و سینه زنی و نوحه خوانی و گزارش است.

برنامه "به تو از دور سلام" به تهیه کنندگی امیرارسلان خوبیاری در یک قسمت 120 دقیقه ای تهیه شده است که روز اربعین از ساعت 9 تا 11 از رادیو خلیج فارس پخش می‌شود. تاریخچه و اهمیت و جایگاه اربعین در اسلام و ثواب زیارت اربعین در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مستند "دیوان" به تهیه کنندگی وگزارشگری و نویسندگی سعید مریدی در رادیو خلیج فارس تهیه شده است که گوشه از دلدادگی به سید و سالار و شهیدان را بیان می‌کند.

روستای دیوان یکی از روستاهای غرب استان هرمزگان متعلق به شهر ستان بندر لنگه است که سنی نشین هستند و به عشق امام حسین اهالی این روستاها سالهاست که موکب روستای دیوان را برای خدمت به زائران کربلا راه اندازی کردند. این مستند رادیویی به معرفی موکب روستای دیوان که از مواکب اهل سنت استان هرمزگان است می‌پردازد.

 

امتیاز شما