امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایتی از پروانه‌های سوخته در «روزی که پروانه شدیم»

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۲/۰۶/۰۶- ۱۰:۵۷

«روزی که پروانه شدیم» نام برنامه ای است که از ابتدای شهریور ماه به جدول پخش رادیو ایران اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت دولتمردان رجایی و باهنر درباره ی ساخت برنامه «روزی که پروانه شدیم» بیان کرد: این برنامه روایت مظلومان و شهیدانی است که آماج جنایات کور منافقین قرار گرفتند و پیکر چاک چاکشان برهانی شد بر مظلومیتشان.

 این برنامه می‌کوشد خیانت ها و سیاهکاری‌های بی شمار کسانی که خود را برگزیده ی خلق می دانستند اما بهترین و عزیزترین فرزندان میهن اسلامی را به رگبار بستند و به دامان غدارترین و خونریزترین دشمن ایران گریختند، را روایت کند.

وی ادامه داد: تاریخ مجاهدین خلق تاریخ کشتار و ددمنشی است، تاریخ خیانت و ستمگری است، تاریخ انفجار خانه‌ها و مغازه‌های مردم است، تاریخ کشتن ناجوانمردانه ی فرزندان ایران است.

 گودرزی خاطر نشان کرد: این فرقه ددمنش حتی اعضای خود را به بردگی گرفته و با پناه بردن به صدام، جنایتکار قرن از مردم کوچه و بازار گرفته تا متولی و مسئول را در آتش نابکاری و پلیدی سوزانده است.

 برنامه «روزی که پروانه شدیم» می‌کوشد تا روایت کوتاهی از شهیدان ترور باشد، شهیدانی که نه در میدان جنگ بلکه در شهر و روستای خود هنگام کار و تلاش توسط منافقین کور دل به مقام رفیع شهادت نائل شدند، از جمله آنها می توان به «شهید رضا کامیاب، شهید مهدی عراقی، شهید رجایی و شهید باهنر و..» نام برد.

 مدیر گروه فرهنگ وتمدن رادیو ایران در پایان افزود: این برنامه به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و سیما پاتیمار از شنبه تا پنج شنبه ساعت 17:10ساعت از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما