امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن؛
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن؛

فیلم های سینمایی «شکوه بازگشت» و «دست های خالی»

مشاهده ۳۶۲
۱۴۰۲/۰۵/۲۵- ۱۰:۰۳
تعداد بازدید:362

شبکه‌ نمایش سیما در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی دو فیلم سینمایی را پخش می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم سینمایی «شکوه بازگشت» به کارگردانی سیروس مقدم چهارشنبه  25 مرداد ماه ساعت 23 و پنجشنبه 26 مرداد ماه فیلم سینمایی «دست های خالی» به کارگردانی ابولقاسم طالبی ساعت 17 روی آنتن خواهد رفت.

در این فیلم «شکوه بازگشت» جمشید مشایخی، افسانه بایگان، سیروس ابراهیم زاده، منوچهر حامدی و داریوش مودبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: با شنیدن خبر نابودی یک بیمارستان صحرایی، دکتر امیر راستین همسر باردارش لیلی را نزد پدر همسرش، می‌گذارد و به جبهه می رود. در غیاب شوهر، لیلی به کار نقاشی و نگارش کتاب مشغول است. با سامان، مدیر یک مؤسسه انتشاراتی برای چاپ کتابش همکاری می‌کند. تا اینکه...

«شکوه بازگشت » چهارشنبه شب ساعت 23 پخش و پنجشنبه 26 مرداد ساعت های 90:30 و 17 بازپخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی «دست های خالی» پنجشنبه 26 مرداد ساعت 19 روی آنتن شبکه نمایش می رود و جمعه 27 مرداد ساعت های 8  و 13 بازپخش خواهد شد.
در این فیلم خواهید دید: حوریه که سال‌هاست از اسارت پدرش، امیرحسین، به دست عراقی‌ها می‌گذرد، نسبت به خروج‌های بی موقع مادرش، مریم، از منزل مشکوک است و این شک با تلفن‌های ناشناسی که به او می‌شود و در آنها از تصمیم مریم برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت می‌شود افزایش می‌یابد....

خسرو شکیبایی، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی و مسعود رایگان در فیلم سینمایی «دست های خالی» ایفای نقش کرده‌اند.

امتیاز شما