امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
«العین الاسرائیلیه» در شبکه العالم رصد می‌کند؛
«العین الاسرائیلیه» در شبکه العالم رصد می‌کند؛

بازتاب هفدهمین سالگرد پیروزی حزب الله لبنان در رسانه‌های رژیم صهیونیستی

مشاهده ۲۲۴
۱۴۰۲/۰۵/۲۴- ۱۲:۲۴
تعداد بازدید:224

واکنش رسانه‌های رژیم به فرا رسیدن هفدهمین سالگرد پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ژوئیه 2006 در «العین الاسرائیلیه» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیروزی تاریخی مقاومت اسلامی لبنان در مقابل جنگ تجاوزگرانه سال ۲۰۰۶ رژیم صهیونیستی علیه لبنان را می توان نقطه عطفی دانست که معادلات سیاسی و نظامی در منطقه و همچنین معادلات در حوزه رویارویی با این رژیم اشغالگر را تغییر داد. 

چهاردهم اوت 2006 میلادی،  (24مرداد 1385)، هفدهمین سالگرد پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است از این رو برنامه از «العین الاسرائیلیه» با دعوت از ولید محمد علی، تحلیلگر سیاسی به مرور پیامدهای این شکست تلخ برای رژیم صهیونیستی و ازعان کارشناسان رسانه ای آن به کاهش قدرت ارتش صهیونیستی و توانایی روزافزون حزب الله خواهد پرداخت. 

حزب الله به عنوان بزرگترین تهدید برای رژیم اسرائیل، نگرانی‌ها از اوضاع متشنج و تهدید به انفجار در جامعه صهیونیستی، گمانه زنی‌ها در مورد فرار شهرک نشینان جنوب نزدیک نوار غزه به دلیل ناامنی از جمله مباحث دیگری است که مورد توجه رسانه‌های صهیونیستی بوده و کارشناس برنامه به تحلیل آن خواهد پرداخت.

«العین الاسرائیلیه» تولید دفتر شبکه العالم در بیروت با اجرای جیهان عبدالنبی ، 24 مرداد ماه، ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

 

 

امتیاز شما