امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
«العین الاسرائیلیه» در شبکه العالم رصد می‌کند؛
«العین الاسرائیلیه» در شبکه العالم رصد می‌کند؛

نگرانی کارشناسان رسانه ای صهیونیستی از پاسخ فلسطینیان به جنایاتشان

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۲/۰۵/۱۷- ۱۶:۲۹
تعداد بازدید:196

جنایات گروه‌های مسلح شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی علیه روستاهای فلسطینی و نگرانی‌ها از پاسخ فلسطینیان به این کشتار در«العین الاسرائیلیه» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دفاع همه جانبه بن گویر از کشتار فلسطینیان بدست صهیونیست ها و نگرانی کارشناسان رسانه ای رژیم صهیونیستی از واکنش فلسطینیان به این جنایات با حضور هادی قبیسی، تحلیلگر سیاسی در برنامه «العین الاسرائیلیه» واکاوی خواهد شد. 

  کشته شدن قصی ماتان نوزده ساله توسط گروهی از شهرک نشینان تحت عنوان "نیروی یهودی" در روستای برقع فلسطینی و  توئیت بن گویر در مورد قهرمان خواندن عاملین  قاتل که سزاوار مدال هستند، با واکنش های گسترده ای روبه رو شد که مهمان برنامه به تشریح پیامدهای آن خواهد پرداخت.

 خطرناک بودن اوضاع در کرانه باختری اشغالی و ناامنی برای صهیونیست ها، هرج و مرج در جامعه صهیونیستی از مباحث دیگر مورد بحث در رسانه‌های اسرائیلی است  که در این برنامه نقد خواهد شد.  

«العین الاسرائیلیه» تولید دفتر شبکه العالم در بیروت با اجرای جیهان عبدالنبی، 17مرداد ماه، ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

امتیاز شما