امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر خبرهای ایران و جهان در «جهان سیاست»

مشاهده ۱۴۸
۱۴۰۲/۰۵/۰۲- ۱۲:۵۲

برنامه «جهان سیاست» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  فریدون ماهر تهیه کننده این هفته برنامه «جهان سیاست» بیان کرد: موضوع هتک حرمت قرآن کریم در سوئد در روز‌ها و هفته‌های اخیر سبب شده تا انتقاد‌ها از رویکرد و اقدام غیرمسئولانه این کشور افزایش یافته و کشور‌ها و سازمان‌های مختلف بر محکومیت بی احترامی‌به کتب مقدس تاکید کنند.

 وی ادامه داد: در همین خصوص در بخش «دریچه» میزبان دکترعلی پارسا خصال استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی خواهیم شد و پیرامون این موضوع گفت و گو خواهیم کرد.

 وی افزود: در بخش «با تحلیلگران» با حضور مهدی عزیزی کارشناس مسایل غرب آسیا پیرامون تحولات سرزمین‌های اشغالی بر علیه کابینه نتانیاهو  گفت و گو خواهیم کرد.

 ماهر در پایان تصریح کرد: در برنامه امروز به سراغ قدرت جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش «اقتدار هوایی حریم ولایت 1402» در منطقه‌عمومی انارک اصفهان نیز خواهیم رفت  و دربخش «نسخه اصلی سری» مروری به پیشنهاد اتحادیه جهانی علمای مسلمین خواهیم داشت.

 گفتنی است «جهان سیاست» این هفته به تهیه کنندگی فریدومن ماهر و اجرای ناصر صالحی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

 

امتیاز شما