امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار با خانواده شهدای امنیت در برنامه" به عشق حسین (ع)"
دیدار با خانواده شهدای امنیت در برنامه" به عشق حسین (ع)"

برگزاری مجلس روضه امام حسین(ع) در منزل شهدای امنیت

مشاهده ۳۶۳
۱۴۰۲/۰۵/۰۱- ۱۴:۵۱
تعداد بازدید:363

عوامل برنامه "به عشق حسین(ع)" به منزل خانواده‌های شهدای امنیت رفته و با برگزاری مجلس روضه در محله‌ این عزیزان، از خانواده آن‌ها قدردانی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از معاونت صدا؛ با الهام از سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: "بزرگداشت شهید یعنی اصالت بخشیدن به آن هدف‌ها و تشویق به آن عمل و تقدیس آن ایثار"، رادیو جوان با برنامه "به عشق حسین(ع)" در محرم امسال، مجلس روضه امام حسین (ع) را به صورت زنده در کنار خانواده‌هایی برپا می‌کند که با فدا کردن جان عزیزانشان از حریم جمهوری اسلامی ایران پاسداری کردند.

علیرضا مقصودی، مدیر شبکه رادیویی جوان درباره برنامه «به عشق حسین (ع)» گفت: رادیو جوان به مناسبت ماه محرم، به منظور بزرگداشت خانواده شهدا و ارج نهادن به رشادت ها و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم و امنیت برنامه‌ای مختص دیدار با این خانواده‌ها و تکریم منزلت آن‌ها در کنار مجلس روضه حضرت اباعبدالله حسین(ع) تدارک دیده است. وی با اشاره به جزئیات برنامه به عشق حسین (ع) گفت: در این برنامه هر شب به دیدار یکی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم یا امنیت می‌رویم و با اعضای آن خانواده گفت وگو می‌کنیم.

ویژه برنامه «به عشق حسین» از حرکت کاروان رادیو جوان به سمت منزل شهید آغاز می‌شود و در مسیر نیز به هیات ها و تکایایی سر می زند که این شهدای عزیز در آن‌ها شرکت کرده‌اند و با دوستان و هم محلی‌های شهید گفت وگو می‌کند.

دیدار و تکریم از خانواده معزز شهدا
مقصودی در ادامه با بیان اهداف این ویژه برنامه افزود: ما سعی می‌کنیم با دیدار از خانواده شهدا و تکریم آن‌ها در این ایام، ابتدا رضایت ایشان را جلب کنیم که همانا جلب رضایت خداوند است، و همچنین ضمن آشنایی با خانواده آنها، منعکس کننده سبک زندگی بخشی از جامعه باشیم که حسینی زیست می‌کنند.

مدیر شبکه رادیویی جوان درباره نحوه ساخت برنامه زنده «به عشق حسین ( ع) » توضیح داد: این برنامه به صورت محیطی طراحی شده است و عوامل برنامه "به عشق حسین(ع)" به منزل خانواده‌های شهدای عزیز همچون شهید روح الله عجمیان، شهید سلمان امیر احمدی، شهید حسن مختار زاده، آرمان علی‌وردی و دیگر شهیدان بزرگوار می روند و با برگزاری مجلس روضه در محله‌ این عزیزان، از خانواده آن‌ها قدردانی می‌کنند. این برنامه با استقبال خوب خانواده شهدای عزیز و هم محلی‌های آن‌ها مواجه شده و ان شاءالله که زحمات بچه‌ها مورد قبول حضرت حق قرار بگیرد.

مدیر شبکه رادیویی جوان در پایان درباره ویژه برنامه این شبکه در روزهای تاسوعا و عاشورا خاطرنشان کرد: در روز تاسوعای حسینی ویژه برنامه‌ای به صورت محیطی اجرا می‌شود؛ عوامل برنامه ساز رادیو جوان در قطعه شهدای بهشت زهرای تهران در کنار مزار شهید پلارک، با حضور خانواده شهدای مدافع امنیت، مجلس روضه خوانی و مداحی اباعبدالله را به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهند کرد. همچنین در ظهر عاشورای حسینی این برنامه زنده از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پخش خواهد شد.

«به عشق حسین(ع)» به تهیه کنندگی عباس پیری وهماهنگی بابک شکری و با اجرای راضیه سادات هاشمی و ابوالفضل اینانلو هر شب از ساعت 21 الی 22 روی موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز، به صورت زنده از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود. همچنین؛ تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مداحان خوب کشور هر شب مهمان این برنامه هستند.

امتیاز شما