امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

"اکسپو 2023" در شبکه العالم

مشاهده ۲۵۷
۱۴۰۲/۰۴/۲۸- ۱۸:۵۰

مستند " ایران اکسپو 2023" گزارشی کامل از این نمایشگاه به مخاطبان خود در شبکه العالم ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از معاونت برون مرزی، پنجمین رویداد بزرگ صادراتی کشور در قالب نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور "ایران اکسپو2023" از شبکه العالم  با همین نام پخش می‌شود.
جلیل قزوینه، تهیه کننده این مستند در این‌باره گفت: نمایشگاه"ایران اکسپو2023"  به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صادراتی کشور به المپیک صادراتی معروف است که کشورهای مختلف آسیایی از جمله چین، افغانستان، قرقیزستان، عمان، روسیه، کره جنوبی، لبنان، عراق و ... در آن شرکت داشته اند.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت با میزبانی ۷۰ هیئت تجاری و دولتی مشتمل بر بیش از  هزار و دویست تاجر و مقام دولتی از سراسر دنیا با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالاهای صادراتی کشور برگزار شده است.  

 در این مستند با تجار چینی، قرقیزستانی، افغانستانی، عمانی و جمعی از تجار داخلی کشور در حوزه‌های  مختلف مصاحبه شده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه«اکسپو 2023 تهران» در ۱۲ حوزه تخصصی، شامل صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور و شیلات خودرو، برق، فرش ماشینی، لوازم خانگی، نساجی، چرم و پوشاک، محصولات شیمیایی، سلولزی و بهداشتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی، معدن، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و دانش‌بنیان برگزار شد.

"ایران اکسپو 2023"  به تهیه کنندگی و تصویر برداری جلیل قزوینه، کارگردانی و تدوین رضا مومنی، 30تیرماه ساعت 20 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

امتیاز شما