امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراهی رادیو فرهنگ با هنرهای نمایشی/ هفت اقلیم جمعه‌ها ویژه تئاتر روانه آنتن می‌شود

مشاهده ۲۴۱
۱۴۰۲/۰۴/۲۸- ۱۱:۵۱

در دیدار مدیر رادیو فرهنگ با مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد بر همراهی این‌ شبکه رادیویی با هنرهای نمایشی به ویژه تئاتر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، طی جلسه‌ای که میان کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدمرتضی کاظمی دینان مدیر شبکه رادیویی فرهنگ‌برگزار شد، بر همکاری‌های دوجانبه تاکید و‌ برای اختصاص یک‌ برنامه ویژه تئاتر در رادیو فرهنگ توافق شد.

سید مرتضی کاظمی دینان مدیر رادیو فرهنگ در این جلسه از امکان اختصاص یک روز از برنامه رادیویی یک ساعته هفت اقلیم به تهیه کنندگی سیدهادی موسوی نژاد با موضوع نمایش خبر داد و گفت: برای این برنامه که شنبه تا پنجشنبه هرروز با یک‌موضوع فرهنگی هنری از گروه هنر ‌وادب روی آنتن می رود این امکان وجود دارد که جمعه‌ها در جدول پخش به طور تخصصی به موضوعات مربوط به اجرای نمایش ها و مسائل مرتبط با آن در مجموعه‌های نمایشی کل کشور بپردازیم. مدیر رادیو فرهنگ همچنین برای معرفی ظرفیت تئاتر شهرستانها و دفاع مقدس در این شبکه رادیویی اعلام آمادگی کرد.  

دکتر کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بیان داشت: اداره کل نمایش دارای هفت کانون دارد که رادیو فرهنگ می تواند به عنوان مرجع اطلاع رسانی در معرفی نمایش ها در سالن‌ها باشد و نمایش ها را نقد و بررسی کند.

گفتنی است این دیدار عصر روز سه شنبه ۲۷ تیرماه در دفتر اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد.

امتیاز شما