امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تمرین‌های رسیدن به مهارت حل مسئله در «کام شیرین»

مشاهده ۲۹۴
۱۴۰۲/۰۴/۲۶- ۱۷:۱۲

برنامه «کام شیرین» با حضور دکتر حسین گلرخی با موضوع مهارت حل مسئله و جلوگیری از تنش در زندگی مشترک، دوشنبه 26 تیرماه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه به این موضوع که اگر بتوانیم بین مسائل درست و اشتباه، تفکیک قائل شویم و مراقب باشیم تا دریچه اشتباه را به روی زندگی‌مان باز نکنیم صحبت خواهد شد. 

دکتر گلرخی در این برنامه با اشاره به این موضوع که برخی سر مسائل ساده، کار را به اختلافات جدی می‌کشانند و حتی ماجرای زندگی مشترکشان به جدایی کشیده می‌شود نیز مطالبی را عنوان می‌کنند.
در برنامه امروز، قرار است با حضور دکتر حسین گلرخی به بررسی موضوع تعارضات در زندگی مشترک و مهارت حل آنها پرداخته شود. زوج‌های مهمان هم از تجربه خود در این زمینه می‌گویند و تمرین‌هایی را با هدایت کارشناس برنامه، برای جلوگیری از بروز تنش در زندگی انجام می‌دهد.
کافه هفت ساله‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه است که به تجربه زوج ها درباره مسائل گوناگون بعد از هفت سال زندگی مشترک اختصاص دارد.
در بخش باشگاه مخاطبان هم کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع معرفی می‌شوند همچنین به پیامک‌های پر تکرار مخاطبان هم اشاره خواهد شد. 
برنامه «کام شیرین» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی، دوشنبه 26 تیر حوالی ساعت 18:45 از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت‌ 10:50 صبح است.

امتیاز شما