امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

صبح و زندگی از سیمای مرکز آبادان

مشاهده ۶۲۸
۱۴۰۲/۰۴/۱۸- ۱۸:۲۱

«صبح و زندگی» عنوان برنامه زنده ای است،که روزهای زوج از ساعت 9 صبح به مدت 75 دقیقه با رویکرد عدالت محوری، انتشار فرهنگ ایثار و مقاومت، شناسایی هنر انقلاب، پرداختن به سبک زندگی و خانواده ایرانی اسلامی، ایجاد الگوی مناسب و شناساندن جوان مومن انقلاب و زن انقلابی، انعکاس خدمات نهاد های انقلابی و محرومیت زدایی ، ترغیب جوانان به دانش و مهارت آموزی و... از سیمای مرکز آبادان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با رویکرد برنامه صبحگاهی و خانواده و پرداخت به مسایل روز،شامل اطلاع رسانی‌های مختلف، آخرین اخبار و رویدادها، گفت وگو با کارشناسان خانواده و بخش زنده میز مهارت به روی آنتن می رود.

در «صبح و زندگی» بخش های مختلفی همچون « دشت اول» گفت و گوی جذاب با صاحبان مشاغل مختلف، «از خدا برکت» گفت وگو با کشاورزان موفق و کارآفرین، « دوخت و دوز» با رویکرد طراحی و دوخت لباس با شاخصه‌های ایرانی و اسلامی، «کارگاه مادر و کودک»رفتارشناسی و رابطه مادران و کودکان، «خانم خونه» مهارت هایی که خانم ها به تنهایی از پس آن در خانه بر می آیند، «دست پخت» آموزش غذاها و شیرینی‌های محلی،«دوست خوب» معرفی کتب تازه منتشر شده در حوزه خانواده، مهارت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، «امن و امان» توصیه‌های ایمنی در خانه،«با شما» تصاویر و فیلم های ارسالی مخاطبین،«جمعیت پرنشاط» با رویکرد سند ملی جمعیت ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی، تقدیم بینندگان می‌شود.

همچنین هر روز دوربین برنامه از یکی از مناطق شهری و روستایی شامل بازارها، مراکز صنعتی، مزارع کشاورزی، نخلستانها، رودخانه‌ها و...تصاویر زنده ای را از زندگی مردم شهرستانهای آبادان و خرمشهر به تصویر می‌کشد.

سعید زرگانی، مریم آزادطلب و سارا احمدی مقدم مجریان این برنامه هستند و مرتضی بویراتی و سعید زرگانی این برنامه را تهیه و کارگردانی می‌کنند.

تصاویر

امتیاز شما