امروز يك شنبه  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«ایهام» آماده نمایش از شبکه پنج

مشاهده ۶۳۷
۱۴۰۲/۰۴/۰۵- ۱۴:۲۳

فیلم سینمایی «ایهام» با گویندگی 30 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند ساخت کشور هندوستان در سال 2022 و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این فیلم سینمایی ناهید امیریان است که به همراه دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، ناهید امیریان، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، جمیله رستگاران، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اکبر منانی، علی منصوری راد، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، مونا همایی پور و نازنین یاری این کار را دوبله کرده اند.

در خلاصه این سینمایی که در گونه حادثه ای، درام و پلیسی قرار می‌گیرد، آمده است: یک نویسنده وقتی از خواب برمی‌خیزد متوجه می‌شود که تمام شخصیت‌های رمان جدیدش جان گرفته‌اند و همه وقایع رمان او به واقعیت پیوسته‌اند. او به پلیس‌کمک می‌کند تا اشراری را که خود خالق آن‌ها است، به دام بیندازند....

در این فیلم بازیگرانی مانند آرولنیتی، چتان، میمه گوپی و ... به هنرنمایی پرداخته‌اند.

فیلم موضوع و فیلمنامه‌ی درخشانی دارد که مخاطب را در همان دقایق اولیه‌ی فیلم درگیر می‌کند. در ادامه هم پر از چرخش ها و غافلگیری‌هایی است که مخاطب را تا پایان با خود می‌کشاند. فیلم از آثار پرفروش سینمای هند بوده و آنقدر ایده و فیلمنامه جذابی داشته که فیلم های دیگری هم از روی آن ساخته شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما