امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
«نقطه تواصل» شبکه العالم می‌پردازد؛
«نقطه تواصل» شبکه العالم می‌پردازد؛

تهدید ائمه جمعه بحرین توسط آل خلیفه

مشاهده ۲۴۱
۱۴۰۲/۰۴/۰۴- ۱۲:۵۰
تعداد بازدید:241

محاصره امنیتی نمازگزاران در غرب منامه و تهدید ائمه جمعه بحرین در«نقطه تواصل» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محاصره امنیتی از سوی رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از برگزاری نماز جمعه در بحرین بازتاب گسترده ای داشته است که در این برنامه از «نقطه تواصل» تشریح می‌شود.

در این باره بیان خواهد شد که؛ تشدید برخوردهای امنیتی بی‌سابقه از زمان از سرگیری نماز جمعه دیراز در یک سال پیش، مانع از حرکت نمازگزاران به سمت مسجد نشد، در حالی که خودروهای پلیس در چند متری آنها مستقر شده و برای جلوگیری از ورود آنها تلاش می‌کردند.

همچنین به نقل از یک رسانه عرب زبان ذکرخواهد شد که؛ رژیم آل خلیفه بحرین ضمن تهدید ائمه جماعت این کشور، ایراد خطبه‌های سیاسی و اظهارات در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط آنها را ممنوع اعلام کرده است.

 تبریکات بحرینی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به قهرمانان جنین و کرانه باختری، کمپین الکترونیکی برای توقف آزار و اذیت فرقه ای از سوی رژیم بحرین، وضعیت نامناسب زندانیان سیاسی و گذشت هفت سال از لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم و پیامدهای آن از جمله مباحث مطروحه در این برنامه خواهد بود.

 «نقطه تواصل» با اجرای جیهان عبدالنبی، تولید دفتر شبکه العالم در بیروت، 4تیرماه، ساعت 20 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

https://www.alalam.ir/

 

 

 

امتیاز شما