امروز سه شنبه  ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به نقش‌آفرینی یک کمدین فرانسوی و یک مستند جذاب در آخر هفته شبکه پنج

مشاهده ۳۹۰
۱۴۰۲/۰۳/۳۱- ۱۳:۱۴

«کمدین» با محوریت پرداختن به سامی ناصری یکی از شناخته‌شده‌ترین کمدین‌های فرانسوی و پخش یک مستند رنگارنگ و جذاب از حیات وحش بخشی از تدارک شبکه پنج سیما برای آخر هفته بینندگان این شبکه است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «کمدین» با نگاهی به آثار طنزپردازان نامی جهان جمعه 2 تیرماه به آثار سامی ناصری هنرپیشه و کمدین فرانسوی می‌پردازد.
در این مستند که کاریست از گروه تامین برنامه شبکه پنج سیما سکانس‌هایی ویژه از نقش‌آفرین این هنرپیشه فرانوسی در فیلم‌ «تاکسی 3» به نمایش درمی‌آید. تاکسی ۳ نام یک فیلم فرانسوی است که سیلوستر استالونه در سکانس افتتاحیه این فیلم، حضوری افتخاری دارد.
سعید ناصری ملقب به سامی ناصری، متولد ۱۹۶۱ پدری الجزایری و مادری فرانسوی دارد و بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در مجموعه فیلم‌های تاکسی و کد شناخته می‌شود.

راز پوشش متفاوت حیوانات در مستندی از شبکه پنج
مستند «پوشش شگفت‌انگیز حیوانات» با نام اصلی Crazy Creature Costumesهمچنین پنجشنبه اول تیر ساعت 22:00 از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.
این مستند که به پوشش مختلف حیوانات و تاثیر آن بر زندگی موجودات مختلف می‌پردازد با تصاویر دیدنی و شگفت‌انگیز در گونه مستندهای ویژه حیات وحش تولید شده است.
حیوانات با ظاهر عجیب شان همواره ما را شگفت‌زده می‌کنند. اما این فقط ظاهر ماجراست؛ پوشش طبیعی و فوق‌العاده حیوانات نقشی حیاتی در زندگی آنها دارد. این مستند تلاش می‌کند با استفاده از تصاویر جذاب و رنگارگ از دل طبیعت وحشی به کاربرد و فایده پوشش بدن حیوانات مختلف بپردازد.

امتیاز شما