امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

فرصتی دیگر برای کاوش در کسب و کارها

مشاهده ۲۵۰
۱۴۰۲/۰۳/۳۱- ۱۲:۴۳

برنامه فرصت به مناسبت روز صنعت و معدن به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در بخش تیتراژ برنامه فرصت به سفر مهم رییس جمهور ازبکستان به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور نگاهی خواهیم داشت. در بخش گفت و گو با نام "پروژه" به مناسبت روز ده تیر "روز صنعت و معدن درکشور"، به فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معادن کشور با حضور "دکتر محمد تقی رادمان" رییس کارگروه معادن ریاست جمهوری  و دکتررضا بسطامی رییس سازمان نظام مهندسی معادن کشور خواهیم پرداخت، در ادامه به خانه صنعت و معدن می رویم و با برخی اعضا  صحبت می‌کنیم.

در آیتم "حجره" با حضور دکتر ابراهیم نژاد رییس دپارتمان کسب و کار مجتمع فنی تهران، به سراغ کسب و کارهای نوین و معرفی نحوه راه اندازی ان‌ها می رویم.

در بخش "افق" فرصت های سرمایه گزاری بین ایران و کشورهای امریکای لاتین به ویژه ونزوئلا با توجه به سفر مهم و اخیر رییس جمهور به منطقه امریکای لاتین رو بررسی خواهیم کرد.

در آیتم دانش بنیان برنامه به سراغ یک شرکت تولید کننده اکسیر گل سرخ خواهیم رفت و در "میز اقتصاد" صرفا خبرهای سرمایه گذاری در کشور را در هفته ای که گذشت مرور می‌کنیم.

مجله اقتصادی فرصت، کاری از گروه اجتماعی شبکه جام جم، به تهیه کنندگی مریم هدیه لو و با اجرای علی پاکزاد و رضا فرخی، چهارشنبه‌ها ساعت 21:45 به وقت تهران، به روی آنتن می رود.

امتیاز شما