امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو ایران برنامه «پلاک هشت» را به «شهید چمران» تقدیم می‌کند

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۲/۰۳/۳۱- ۰۹:۴۳

برنامه «پلاک هشت» چهارشنبه 31 خرداد، همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، با سرهنگ غلامعلی دهکردی مقدم، از رزمندگان دفاع مقدس و از همرزمان شهید چمران در سوسنگرد، گفتگو می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ۳۱خرداد یادآور سالگرد عروج دکتر مصطفی چمران است؛ بزرگ‌مردی که بعد از ۲۳سال هجرت، به وطن بازمی‌گردد و همه تجربیات انقلابی و علمی خود را در خدمت انقلاب می‌گذارد.

متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «پلاک هشت» بیان کرد: سخن گفتن از شهید دکتر مصطفی چمران، این مرد عمل و نه مرد سخن، این نمونه کامل هجرت، جهاد و شهادت، این شاگرد مکتب علی(ع)، این مالک ‌اشتر جنوب لبنان و حمزه کربلای خوزستان سخت و دشوار است، از همین رو در برنامه با غلامعلی دهکردی مقدم، از رزمندگان دفاع مقدس و از همراهان شهید چمران در سوسنگرد، گفتگو خواهیم کرد تا با ویژگی‌های شهید چمران، هم از بعد شخصیتی و هم از نظر هدایت نیروهای مردمی‌بیشتر آشنا شویم.

وی ادامه داد: 31 خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران «روز بسیج اساتید» نامگذاری شده است در این راستا نیز گفت و گوی دیگری با دکتر محمد قربانی گلشن آباد، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و مشاور رسانه ای و فضای مجازی، سازمان بسیج اساتید درباره روز بسیج اساتید و فعالیت های این نهاد در کشور خواهیم داشت.

گفتنی است «پلاک هشت» این هفته به تیهه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای آرش احمدی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما