امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

سبزه میدان در سیمای اترک

مشاهده ۳۰۵
۱۴۰۲/۰۳/۲۲- ۱۰:۲۶

«سبزه میدان» عنوان برنامه تلویزیونی است که از سیمای اترک صداوسیمای خراسان شمالی تقدیم مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با دعوت از مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان و قشرهای مختلف مردم در مشاغل گوناگون بر آن است تا ضمن معرفی آداب و رسوم، تاریخ و تمدن، هنر و مشاغل و... استان خراسان شمالی، لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای بینندگانش فراهم کند.

یکی از بخش های جذاب در این برنامه شخصیت عروسکی صبر خان است که با زبان طنز مسائل مختلف (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و...) را به نمایش می‌گذارد و در گفتگو با مهمانان برنامه با همان قالب طنز مشارکت می‌کند.

 گزارش های مردمی، گردش (گزارش از رویدادها و مکان‌های تاریخی و دیدنی شهرستان‌های استان)، رشد تولید، موسیقی تصویر، بدون شرح ( تصاویر ارسالی مخاطبان و ارتباط با مسئول مربوطه برای پاسخ مناسب)، اجرای زنده موسیقی محلی و پاپ با حضور خوانندگان و نوازندگان، پشت صحنه، روستای نمونه ( معرفی جوان موفق و کارآفرین روستایی )، برج هیجان، تلفن و پیامک های مردمی و...از جمله بخش های  برنامه است.

«سبزه میدان» به تهیه کنندگی رسول فرح بخش، اجرای زهرا محمدی، عروسک گردانی تکتم صنعتگر و صدا پیشگی یاسر ولیزاده هر شب ساعت 21 به مدت 50 دقیقه به طور زنده از سیمای اترک پخش می‌شود.

 

امتیاز شما