امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«دوطرفه» صدای مالکین و مستاجران می‌شود

مشاهده ۱۵۴
۱۴۰۲/۰۳/۲۰- ۱۲:۰۲

برنامه تعاملی «دوطرفه» در فضایی شاد به بیان دغذغه‌های مالکین و مستاجران می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رسانه‌ها می‌توانند حافظ مردم و خواسته‌های آنها باشند و زمانی می توانند چنین ادعایی داشته باشند که با نیازها و ذائقه‌های مردم بخوبی آشنا باشند و بتوانند بر اساس این نیازها گام های جدی بردارند، به گونه ای که مشکلات مردم را پس از نیازسنجی به گوش مسئولان برسانند تا در نهایت شاهد حل مشکلات واقعی شان باشیم.
رادیو صبا با این رویکرد برنامه‌های تعاملی متنوعی را راهی آنتن کرده است، که یکی از این برنامه‌ها، برنامه زنده «دوطرفه» است که هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح با اجرای پر انرژی محمدرضا قلمبر تلاش می‌کند در فضایی متفاوت به بیان دغدغه‌هایی که مردم به روزانه با آن درگیر هستند، بپردازد، در این برنامه شنوندگان به صورت مستقیم با ارسال پیامک و تماس با برنامه نظرات خود را بیان می‌کند.
این برنامه روز یکشنبه ۲۱ خرداد با توجه به فصل جابجایی مستاجران با موضوع اجاره دادن و اجاره گرفتن راهی آنتن می‌شود، «دوطرفه » در این روز صدای مالکین و مستاجران را به گوش مسئولین می رساند و آنها از دغدغه‌ها و مشکلات خود برای اجاره دادن و اجاره گرفتن می‌گویند.
«دو طرفه» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و اجرای محمدرضا قلمبر تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما