امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفت و گوی ایران پرس با جوانان یمنی؛
در گفت و گوی ایران پرس با جوانان یمنی؛

اقتدار محور مقاومت با اندیشه‌های امام خمینی (ره)

مشاهده ۱۹۹
۱۴۰۲/۰۳/۰۸- ۱۳:۵۱
تعداد بازدید:199

جوانان یمنی بر تاثیرات اندیشه‌های امام خمینی (ره) بر مبارزه با ظلم و جهاد در راه خدا تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری ایران پرس؛ در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، جوانان یمنی طی مصاحبه ای اظهار داشتند: اندیشه‌های سیاسی و  اجتماعی امام خمینی (ره)  تقویت کننده کشورهای محور مقاومت بوده است.

دراین گزارش آمده است؛ «فاطمة المدانی» زن جوان یمنی با بیان اینکه رهبران جنبش‌های مقاومت در لبنان و یمن از اندیشه‌های امام خمینی (ره) تاثیر گرفتند، تصریح کرد: اندیشه‌های امام خمینی (ره) حمایت‌کننده محور مقاومت در مبارزه با دشمنان به‌ ویژه آمریکا و اسرائیل بوده است. «فاطمة المدانی» افزود: یکی از اندیشه‌های برجسته امام خمینی (ره) مبارزه با ظلم و جهاد در راه خدا بوده است.

این زن جوان یمنی با بیان اینکه رهبران جنبش‌های مقاومت در لبنان و یمن از اندیشه‌های امام خمینی (ره) تاثیر گرفتند، گفت: اندیشه‌های امام خمینی (ره) حمایت‌کننده محور مقاومت در مبارزه با دشمنان به‌ویژه آمریکا و اسرائیل بوده است.

«بتول المنصور» دیگر زن جوان یمنی هم در گفت وگو با خبرنگار ایران‌پرس، درباره تاثیرگذاری اندیشه‌های امام خمینی (ره) در کشورهای منطقه غرب آسیا تصریح کرد: اگر انقلاب و اندیشه امام خمینی (ره) نبود، در یمن انقلاب و مقاومت شکل نمی‌گرفت.

این زن یمنی نیز با بیان اینکه امام خمینی (ره) توانستند با طرح‌های اساسی و اصولی  کشورهای محور مقاومت را متحد کنند، گفت: اندیشه‌های امام خمینی (ره) واقع‌بینانه و برآمده از قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بود و به‌همین سبب امام خمینی (ره) در خط مقدم رهبران انقلاب‌های جهانی قرار گرفت.

تاکید بر شخصیت بین المللی امام خمینی (ره) و معروفیت ایشان در میان امت اسلامی و تاثیر اندیشه‌های امام راحل در شکل گیری جنبش های مقاومت قدرتمند ضد اسرائیل، آمریکا و بریتانیا در منطقه غرب آسیا از نظرات دیگر جوانان یمنی در مصاحبه با خبرنگار ایران پرس بوده است.

https://parstoday.ir/

امتیاز شما