امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به همت رادیو بنگلای معاونت برون مرزی و کلوپ مخاطبان و شنوندگان؛
به همت رادیو بنگلای معاونت برون مرزی و کلوپ مخاطبان و شنوندگان؛

برگزاری چهل و یکمین سالگرد تاسیس رادیو بنگلا در بنگلادش

مشاهده ۲۸۰
۱۴۰۲/۰۲/۰۸- ۱۸:۰۹
تعداد بازدید:280

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس رادیو بنگلای اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون‌مرزی صدا وسیما، مراسمی در شهر «نارسینگدی» کشور بنگلادش با حضور مخاطبان و شنوندگان این رادیو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، باشگاه هواداران رادیوبنگلا ملقب به «آی آر آی بی فن کلاب» این نشست صمیمانه را با حضور شنوندگان قدیمی رادیو بنگلا برگزار کرد.
در این مراسم، «محمد اشرف الرحمان»، خبرنگار ارشد رادیو بنگلا و مسئول هماهنگی «باشگاه هواداران رادیو بنگلادش»، از طریق لینک صوتی از تهران به سخنرانی پرداخته و پیام مدیر رادیوبنگلا «مجتبی ابراهیمی» را در این مراسم قرائت کرد.
در این پیام آمده بود: «سیاست رادیوبنگلا جذب حداکثری مخاطبان بنگلازبان در منطقه و جهان است. جدا از این، مدیریت و ساماندهی کلوپ های متعدد شنوندگان در شهرهای متعدد بنگلادش از برنامه‌های پیش روی رادیو بنگلا است. هم اکنون رادیو بنگلا با پوشش رویدادهای مهم ایران، منطقه و جهان، و تولید برنامه‌های جذاب به رسانه انتخابی شنوندگان بنگلا زبان تبدیل شده است.»
در ادامه «محمد شهادت حسین»، مونیتور رادیو بنگلا و استادیار دانشکده دولتی «گوردایال»، در سخنانی گفت: «در زمانی که ایستگاه‌های رادیویی بین المللی اخیرا اقدام به محدود کردن یا توقف پخش کرده اند، رادیو بنگلای معاونت برون مرزی در تهران، با عشق ورزیدن به شنوندگان خود پخش رادیویی را ادامه می دهد. مسئولان صدا وسیما همواره در تلاش هستند تا کیفیت پخش خود را برای مخاطبان بنگلادش و هند بهبود بخشند. در حال حاضر رادیو بنگلا همچنان برنامه‌های مختلفی را برای ارزیابی مخاطبان در جریان انداخته و با اهمیت دادن به سلیقه مخاطب، ارتباط نزدیک خود را با شنوندگان حفظ می‌کند. در نتیجه روز به روز بر تعداد شنوندگان رادیو بنگلا ایران افزوده می‌شود.»
در این مراسم با هماهنگی رادیو بنگلا، کمیته اجرایی ۳۶ نفره «باشگاه هواداران رادیو  نارسینگدی» به ریاست «محمد حسین موسی» و «ابوالکلام» به عنوان دبیر کل و کمیته مشورتی متشکل از ۷ عضو نیز تشکیل شد. این جلسه با بحث و گفت و گو با اجرای محمد حسین موسی، رئیس این باشگاه، برگزار شد و محمد شهادت حسین، مانیتور رادیو بنگلا و رئیس «باشگاه هواداران رادیو بنگلا در شهر کیشورگنج»، ریاست جلسه را بر عهده داشت.

امتیاز شما