امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید وزیر اطلاع‌ رسانی زیمباوه از مجموعه شهید سلیمانی معاونت برون مرزی

مشاهده ۲۲۲
۱۴۰۱/۱۱/۱۸- ۱۵:۵۳

وزیر اطلاع‌رسانی، تبلیغات و خدمات رادیو و تلویزیون زیمباوه با حضور در مجموعه شهید سلیمانی معاونت برون مرزی، از شبکه‌های پرس تی وی و هیسپان تی وی بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این دو شبکه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مونیکا موتسوا نگوا وزیر اطلاع‌رسانی، تبلیغات و خدمات رادیو و تلویزیون زیمباوه در این بازدید با احمد علی اکبری مدیر امور بین الملل و سرپرست روابط عمومی مجموعه شهید سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این گفت‌وگوها بر توسعه روابط رسانه ای و فرهنگی دو کشور و استفاده از ظرفیت های دو شبکه پرس تی وی و هیسپان تی وی برای تقویت فعالیت خبری رسانه‌ها در زیمباوه تاکید شد. همچنین مونیکا موتسوا نگوا خواستار بهره مندی از دانش متخصصان ایرانی شاغل در این دو شبکه برای تجهیز استودیوهای رسانه‌های زیمباوه و تولید برنامه‌ها و سریال های مشترک شد و از مدیران رسانه‌های مجموعه شهید سلیمانی برای حضور در زیمباوه و بازدید از شبکه‌های این کشور دعوت کرد.

وزیر اطلاع‌رسانی، تبلیغات و خدمات رادیو و تلویزیون زیمباوه پس از حضور در نیوزروم، وب‌سایت و استودیوهای پرس تی وی و هیسپان تی وی، عنوان کرد برخلاف آنچه در رسانه‌های غربی تبلیغ می‌شود، بانوان حضوری فعال در بخش های مختلف این دو شبکه دارند.

حضور در برنامه «آفریقا امروز» شبکه پرس تی وی و مصاحبه با رادیو سواحیلی معاونت برون مرزی صداوسیما، از دیگر برنامه‌های مونیکا موتسوا نگوا در این بازدید بود.

امتیاز شما