امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولد یک رویا در سیمای جهان بین

مشاهده ۳۶۲
۱۴۰۱/۱۱/۱۸- ۰۹:۵۹

برنامه «روز نو» سیمای جهان بین، در بخش «تولد یک رویا» با والدینی که به تازگی صاحب فرزند شده اند، از مزایای فرزندآوری می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی «روز نو» مجله صبحگاهی سیمای جهان بین است که در فصل زمستان به تهیه کنندگی و کارگردانی رحیم دانش، اجرای مینا حیدری و عقیل عباسی، روزهای فرد از ساعت 8 تا 9 از استودیو باغ شبکه، تقدیم بینندگان می‌شود.

موسیقی تصاویر بسیار شاد و دیدنی از روستاهای بکر و زیبای استان، ورزش صبحگاهی در اماکن تاریخی و گردشگری بام ایران، برقراری ارتباط تلفنی با کارشناس هواشناسی و پلیس راه، پاسخگویی به مطالبات مخاطبان و مردم استان در بخش های مختلف همراه با پخش تصاویر و جوابیه مسئولان برای رفع مشکلات درون استانی، دعوت از کارآفرینان حوزه‌های متنوع هنری و فرهنگی و همچنین حضور نخبگان استانی در برنامه و پخش گزارش هایی از کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌ها، تولد یک رویا و حضور در بخش نوزادان مراکز درمانی و گفت و گو با مادران و پدرانی که صاحب فرزند شده اند، ترانه و موسیقی و ارائه پیامک های بینندگان، از بخش های مختلف این برنامه است.

وحید حسین زاده، بهزاد پیشکار و احسان عبدالله زاده تصویربرداران، مجید کبیری صدابردار و خدیجه ملک پور تدوین گر برنامه هستند.

امتیاز شما