امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی برای انعکاس فعالیت‌های حوزه گاز

مشاهده ۲۸۸
۱۴۰۱/۰۹/۲۰- ۱۰:۵۱

در دیدار مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، زمینه‌های همکاری در راستای بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی برای انعکاس فعالیت‌های حوزه گاز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهندس کمالی مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی  با تشریح اقدامات این شرکت در سال جاری گفت : این شرکت در حوزه‌های مختلف فنی- عملیاتی، مسئولیت‌های اجتماعی، مباحث فرهنگی و نیز اقتصاد مقاومتی ، دستاورد‌ها و توانمندی‌های خوبی داشته و نقش قابل توجه صدا و سیما در به تصویر کشیدن این دستاورد‌ها و توانمندی‌ها بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری‌های درخور تحسین و مطلوب صدا و سیما با شرکت گاز افزود : هوشمندسازی تجهیزات، افزایش ضریب ایمنی در مصرف گاز و آگاه سازی مردم از خطرات استفاده نا ایمن گاز بسیار اهمیت دارد و انتظار می رود صدا و سیما همانند گذشته با شرکت گاز در این زمینه همکاری نماید.

 مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در آگاه سازی مشترکین در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و همچنین مصرف هوشمندانه و آگاهانه آن خاطر نشان کرد: صدا و سیما می‌تواند با تولیدات رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف نمایشی، مستند، گزارش خبری، برنامه‌های گفتگو محور، برنامه‌های رادیویی علاوه بر به تصویر کشیدن توانمندی‌ها، دستاورد‌ها و همچنین زحمات متخصصان و سختی کار در مناطق عمیاتی در راستای صرفه جویی انرژی و حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی بسیار موثر باشد.

 قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه شرکت گاز استان در خدمات رسانی مستمر و شبانه روزی به همشهریان و ابراز خرسندی از اعلام رضایت حداکثری شهروندان از عملکرد و خدمات ارائه شده توسط این شرکت، این تلاش و خدمت را نمونه بارز تلاش جهادی و خدمت به مردم دانست .

مهندس سید محمد حسین آل هاشم سطح همکاری دو سازمان را در سنوات گذشته بسیار مطلوب توصیف کرد و آمادگی خود را در راستای انعقاد تفاهم نامه و افزایش سطح همکاری‌ها در سال جاری اعلام کرد و گفت: شرکت گاز استان به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشگام در آموزش نکات ایمنی و اصلاح الگوی مصرف با اجرای طرح ها و پروژه‌های زیربنایی، گام موثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته و صدا و سیما نیز در حد توان سعی کرده این اقدامات را در راستای افزایش آگاهی مردم را به شکل شایسته پوشش و اطلاع رسانی نماید.

وی با بیان اینکه بیش از گذشته آماده همکاری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی هستیم تصریح کرد : شبکه سهند این آمادگی را دارد در بحث تولید و ساخت برنامه‌های مشارکتی و با ‌پوشش‌دادن اخبار حوزه گاز طبیعی در مورد گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح استان و فرهنگ ‌سازی مصرف بهینه و آموزش نحوه استفاده ایمن از گاز طبیعی با شرکت گاز در راه تحقق فرمان رهبری در زمینه جهاد تبیین همکاری نماید .

آل هاشم فرهنگ سازی و آموزش عمومی را از وظایف ذاتی صدا و سیما در حوزه مسئولیت های اجتماعی در قبال شهروندان برشمرد و اضافه کرد : امیدواریم بتوانیم با همکاری شایسته روز به روز شاهد کاهش حوادث ناشی ازعدم رعایت نکات ایمنی و همچنین صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز باشیم.

امتیاز شما