امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مخاطبان رادیو صبا از تجربه‌های خوش شانسی و بدشانسی خود می‌گویند
مخاطبان رادیو صبا از تجربه‌های خوش شانسی و بدشانسی خود می‌گویند

چقدر به شانس اعتقاد دارید؟

مشاهده ۱۹۲
۱۴۰۱/۰۹/۱۳- ۱۱:۴۳
تعداد بازدید:192

برنامه تعاملی «دوطرفه» با موضوع خوش شانسی و بدشانسی راهی آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تعاملی «دوطرفه» هر روز از طریق ارتباط با مخاطبان به بیان مسائل اجتماعی و فرهنگی روز جمعه که مردم با آن درگیر هستند می‌پردازد.
این برنامه روز دوشنبه ۱۴ آذر به سراغ موضوع شانس در زندگی می رود و از مخاطبان می خواهد نظر خود را درباره شانس بگویند و خاطرات خوش شانسی و بدشانسی خود را برای شنوندگان بازگو کنند.
واژه شانس از کودکی تا بزرگسالی همراه ما می‌باشد. در تمامی رویدادهای عامیانه، اگر موفقیت کم زحمتی نصیب ما شود، سریعا افراد واژه خوش شانسی را به آن اطلاق می‌کنند. بسیاری از افراد در موقعی که پشت سر هم اتفاقات ناگوار برایشان رخ می دهد، معتقدند که دچار بدشانسی شده اند و به دنبال راه خوش شانسی می‌گردند.
در این برنامه محمدرضا قلمبر با اجرای طنز درباره این موضوع به مخاطبان تاکید می‌کند که قدرتمند ترین نیروی حاکم بر هر فرد، قدرت ذهن و تمرکز اوست. اگر در ذهنی شخصی این باور نقش ببندد که بالفطره بد شانس است، دیگر زندگی برای او سخت خواهد شد. او هر چیز و هر اتفاق ناگواری که برایش پیش بیاید را به بدشانسی گره خواهد زد و چه بسا که عملکرد او کاهش می یابد.
دو طرفه هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و اجرای محمدرضا قلمبر تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما