امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

همکاران رسانه ملی مرزبانان نظام در جبهه جنگ نرم هستند

مشاهده ۲۰۱
۱۴۰۱/۰۸/۲۶- ۱۲:۳۴

حاتمی فرمانده مرزبانی استان گلستان با حضور در صدا و سیما با شکری نیا مدیر کل صدا و سیما دیدار و در خصوص گسترش تعامل و همکاری ها گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای گلستان در این دیدار،  ضمن قدردانی از تلاش مرزبانان در امنیت پایدار در مرزها گفت : انعکاس تلاش های نیروهای جان برکف انتظامی و مرزبانی افتخار صدا و سیما و نمایش اقتدار ایران اسلامی در سراسر دنیاست.

شکری نیا افزود: اقدامات مرزبانان نیازمند بازنمایی و انتشار است و صداوسیما با وفاق و همدلی که با همه دستگاه‌ها به ویژه مرزبانی دارد، به وظایف خود عمل می‌کند و رسانه ملی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، سعی می‌کند تلاش خدمتگزاران جامعه را نمایان کند.

وی ابراز امیدواری کرد: در این برهه زمانی و مقطع حساس با نهایت هماهنگی در مسیر حفظ آرامش مردم عمل کنیم، چراکه صیانت از حریم کشور و تأمین آرامش و امنیت برای مردم از مهم‌ترین امور است.

در ادامه این دیدار فرمانده مرزبانی استان نیز با قدردانی از حمایت‌های مجموعه صدا و سیمای مرکز گلستان در حوزه مرزبانی گفت: مرزهای استان از نظر امنیت در بهترین شرایط قرار دارد و به برکت مجاهدت های شبانه روزی مرزبانان امن می ماند.

حاتمی رسانه ملی را مرزبانان نظام در جبهه جنگ نرم و مقابله با هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و افزود: دشمنان ایران اسلامی‌ برای ضربه زدن به انقلاب و نظام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و در چنین شرایطی نقش و رسالت رسانه ملی سنگین و تعیین کننده است.

وی گفت : اینکه امروز مردم استان قدردان مرزبانی در تأمین امنیت مرزهای ایران اسلامی هستند نتیجه انعکاس حضور مقتدرانه مرزبانی توسط صدا و سیمای مرکزگلستان است و ما هم از مدیران و هم برنامه سازان این مرکز سپاسگزاریم.

در پایان این دیدار بر توسعه فعالیت های مشترک و تولید برنامه‌های آموزشی برای مردم تاکید شد.

تصاویر

امتیاز شما