امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت:
نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت:

اسکیت در هر ۳۱ استان کشور فعال است

مشاهده ۲۶۵
۱۴۰۱/۰۷/۱۹- ۱۵:۵۰
تعداد بازدید:265

برنامه باشگاه بانوان امروز (۱۹مهر) در گفتگو با مریم وفاخواه نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت وضعیت این رشته ورزشی را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مریم وفاخواه نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت در گفتگو با برنامه «باشگاه بانوان» رادیو ورزش در خصوص مسابقات المپیاد استعدادهای برتر اسکیت اظهار کرد: دیروز با حضور استان‌های مختلف مسابقات بخش بانوان برگزار شد. اولین دوره با استقبال خوبی مواجه شد.
وفاخواه تصریح کرد: از نفرات برتر این طرح ملی، استعدادها شناسایی می‌شوند و طبقه بندی می‌شوند. کمپ های تمرینی برگزار می‌‌شود.
نایب رئیس فدراسیون اسکیت افزود: این المپیادها با هماهنگی هیئت‌های فدراسیون اسکیت در استان‌ها به دنبال کشف و جذب استعدادها از دورترین نقاط است.
وفاخواه تصریح کرد: اسکیت یک رشته خانوادگی است. در بین بچه‌ها و نونهالان خیلی مورد استقبال است. در بعد همگانی هم در پارک‌ها آموزش داده می‌شود.
وی در پایان گفت: سی هزار ورزشکار سازمان یافته در اسکیت داریم. دوازده هزار مربی داریم که حدود شش هزار مربی خانم هستند. در هر ۳۱ استان این رشته فعال است. تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری‌ها رای توسعه و گسترش این رشته ورزشی داریم.

امتیاز شما