امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماجراهای ارژنگ و پشنگ در سیمای جهان بین
ماجراهای ارژنگ و پشنگ در سیمای جهان بین

ماجراهای ارژنگ و پشنگ در سیمای جهان بین

مشاهده ۱۳۹
۱۴۰۱/۰۳/۲۱- ۱۱:۰۱
تعداد بازدید:139

داستان‌های ارژنگ و پشنگ همراه با «بچه‌ها سلام»، از سیمای جهان بین تقدیم کودکان و نوجوانان بام ایران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی «بچه‌ها سلام»همراه همیشگی کودکان و نوجوانان بام ایران، مسائل گوناگون اخلاقی، تربیتی و اجتماعی را آموزش می دهد و لحظات مفرحی برای مخاطبانش خلق می‌کند.

قلی، ارژنگ و پشنگ بازیگران بخش جذاب نمایشی با حقه‌های روباه برنامه، دچار اشتباهاتی می‌شوند و در پایان ماجرا، پی به خطاهای خود می‌برند.

معرفی نقاشی‌های ارسالی کودکان در باغ نقاشی با صدای تهمینه ملک پور در فضای زیبای گرافیکی، داستان ضرب المثل ها و کاربرد آنها با هنرمندی سیدمهدی سلیمی در نقش عمو(عروسک) و بازی مهسان امانی، آیا می دانید که؟ و آموزش موضوعات مختلف علمی‌با اجرای ساغر جعفری، با هم بخندیم و لطیفه گویی کودکان دبستانی، مسابقه با اجرای بابک دادایی و حضور کودکان، اجرای سرود با توجه به موضوع برنامه و کارتون از بخش های بسیار متنوع و سرگرم کننده این برنامه تلویزیونی است.

«بچه‌ها سلام» به تهیه کنندگی، کارگردان هنری و نویسندگی صالح جلیلی، کارگردان تلویزیونی رضا قاضی، اجرای ناصر محمودی و الهه علیزاده، بازیگری محمدرضا لله گانی، بابک دادایی و بابک کوهی فایق، صدا پیشگی و عروسک گردانی حسن مجیدی، نوازندگی شهرام ثابتی، تصویربرداری نامدار احمدی، وحید حسین زاده و هادی شریف پور، صدابرداری مجید کبیری و تدوین گری هدی احمدپور، روزهای زوج ساعت 16 روی آنتن می رود.

امتیاز شما