امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز سمنان برای کنگره شهدای روحانی استان

مشاهده ۱۷۳
۱۴۰۱/۰۲/۲۴- ۰۹:۰۷

نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای روحانی استان در صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه که با حضور دهرویه سرپرست، معاونان صدا، سیما، خبر و فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سمنان و حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان برگزار شد هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم برای پوشش مناسب رسانه‌ای کنگره شهدای روحانی استان به عمل آمد.

 حجت الاسلام و المسلمین دیباجی ضمن ارائه آماری از شهدای روحانی استان گفت: استان سمنان ۱۱۳ شهید روحانی و طلبه تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که ان شاءالله در روز ۶ خرداد ماه اجلاسیه استانی این شهدا در شاهرود برگزار خواهد شد.

 وی افزود: کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی هم به فضل الهی در چهارم خرداد ماه در قم و با پیام رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

عبدالرضا دهرویه سرپرست صدا و سیمای مرکز سمنان هم ضمن اعلام آمادگی کامل این مرکز برای پوشش رسانه‌ای مطلوب این اجلاسیه خواستار در اختیار قرار گرفتن منابع و محتوای لازم برای تولید برنامه‌های فاخر در این خصوص شد.

 در ادامه معاونت‌های مختلف صدا و سیمای مرکز سمنان از برنامه‌های پیش‌بینی شده خود برای اجلاسیه شهدای روحانی استان خبر دادند.

 اختصاص چند برنامه صبحگاهی، عصرگاهی و شبانگاهی، برقراری ارتباط با مسئولین در ایام برگزاری کنگره ملی برای اطلاع رسانی مطلوب و گسترده، اختصاص چند برنامه "مثنوی پایداری" و " میهمانی لاله‌ها" با موضوع معرفی شهدای روحانی استان در رادیو سمنان، رونمایی از ۱۰۳ برنامه فاخر رادیویی با نام" سبک روحان" برگرفته از کتاب "معرفی شهدای روحانی استان"، بارگزاری تصاویر شهدای روحانی استان در رادیو نما، پخش فیلم های سینمایی و مستند های دفاع مقدس، تهیه چند اینفوگرافیک از شهدای روحانی و اطلاع رسانی و پوشش اخبار کنگره از برنامه‌ها و پیشنهادهای این معاونت ها به مناسبت کنگره ملی شهدای روحانی است.

امتیاز شما