امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش زنده دو دیدار از لیگ برتر فوتبال کشور در رادیو ورزش

مشاهده ۹۳
۱۴۰۱/۰۲/۱۹- ۱۰:۵۷

دو دیدار ذوب آهن_پرسپولیس و استقلال_شهرخودرو در هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر فوتبال، دوشنبه 19 اردیبهشت به صورت زنده از رادیو ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر امشب از ساعت 18:30 میزبان تیم پرسپولیس است.

در طرفی دیگر تیم فوتبال استقلال باید در دیداری نه چندان سخت از ساعت 20:40 به مصاف تیم قعرنشین شهرخودرو خواهدرفت.

سرخ پوشان که در مقایسه با ۵ فصل گذشته روزهای پر‌حاشیه و پرتنشی را سپری می‌کنند، بی‌صبرانه منتظر جبران امتیازات عقب مانده از استقلال هستند و امید زیادی به کسب امتیازات کامل این بازی دارند.

بازی رفت دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن در تهران با نتیجه گل ترابی و گل به خودی جعفری نیز با نتیجه 2 برصفر به سود شاگردان گل محمدی تمام شد، اما در بازی برگشت دو تیم بی محابا به دنبال پیروزی و گرفتن 3 امتیاز هستند.

استقلال بعد از پیروزی در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی دیگر در هیچ مسابقه رسمی‌ به برتری نرسیده و در سال ۱۴۰۱ بردی نداشته است. در سوی مقابل شهرخودروی مشهد وضعیتی کاملا متفاوت را تجربه می‌کند. شاگردان سیدداود سیدعباسی پس از باخت ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن در هفته بیستم دیگر باختی را متحمل نشده‌اند و در پنج بازی گذشته به چهار تساوی و یک پیروزی نائل شدند.

این دیدارها دوشنبه 19 اردیبهشت به صورت زنده از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز گزارش خواهدشد.

امتیاز شما