امروز جمعه  ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت روز ارتش در مجله رادیویی «سرزمین من»

مشاهده ۵۵
۱۴۰۱/۰۱/۲۹- ۱۲:۱۰

رادیو فرهنگ در برنامه «سرزمین من» دوشنبه ۲۹ فروردین، به گرامیداشت روز ارتش و بررسی موضوعات و رویدادهای تاریخی و آداب و رسوم ماه مبارک رمضان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مجله رادیویی «سرزمین من» امروز عبدالرضا مجدی درباره آیین‌های مشترک ماه مبارک رمضان در اقوام ایرانی گفت و گو می‌ کند.

مجله رادیویی «سرزمین من» در بخش گفت و گوی روز در سالروز ارتش و نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران، همراه با امیر سرتیپ سید‌ناصر حسینی از فرماندهان ارشد وقت ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را گرامی می‌دارد.

در بخش «گفت و گوی روز» مجله رادیویی «سرزمین من»، حفاظت از آثار باستانی(ایکوموس) همراه با جلیل گلشن، عضو هیئت رئیسه موسسه ایکوموس ایران بررسی می‌شود.

«به عشق علی علیه السلام» بخش دیگری از برنامه است که به انعکاس پویش «پویش به عشق علی (ع) برای ایتام» در ماه مبارک رمضان می‌پردازد.

در آیتم «گفت و گوی ویژه» حجت‌الاسلام والمسلمین بجستانی درباره اهمیت کمک کردن به ایتام در ماه مبارک صحبت می‌کند.
نگاهی به احکام رمضان نیز بخشی دیگر از برنامه است که همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح زاده پخش می‌شود.
«امروز در سرزمین من» به روایت رضا مختاری اصفهانی، بخش دیگری از مجله رادیویی «سرزمین من» است که به بررسی رویدادهای تاریخی می‌پردازد.

برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه کنندگی امیررضا راز ساعت ۱۳:۰۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما