امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

واکاوی تصمیم روسیه در «شکاف اقتصادی»

مشاهده ۵۱
۱۴۰۱/۰۱/۲۸- ۱۴:۴۰

برنامه «شکاف اقتصادی» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت پیامدهای دستور پوتین مبنی بر پرداخت هزینه گاز به روبل توسط کشورهای غیردوست را زیر ذره بین می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به واکاوی پیامدهای اقدام روسیه در مقابل کشورهای غیردوست مبنی بر پرداخت هزینه گاز این کشور به روبل می‌پردازد.
در این برنامه می‌بینیم که روسیه در اولین قدم برای مبارزه با تحریم‌های شدید آمریکا و غرب، به کشورهای غیردوست اعلام کرد از این به بعد باید هزینه گاز را به روبل پرداخت کنند. در برنامه «شکاف اقتصادی» واکنش کشورهای مختلف از جمله گروه هفت نسبت به این تصمیم مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این برنامه به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه 29 فروردین ساعت 5:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 12،14،19:30 و روز سه شنبه ساعت 3:30،13و 17:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما