امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه های رسانه استانی یزد در بهار قرآن

مشاهده ۱۹۷
۱۴۰۱/۰۱/۲۸- ۰۸:۵۳

صداوسیمای یزد در ماه میهمانی خدا برنامه های متنوع و معنوی را برای مخاطبان روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «آیینه ذکر»، حجت الاسلام مدرسی به سوالات شرعی و مذهبی مردم به صورت زنده پاسخ می دهد. این برنامه هر روز در ماه مبارک رمضان ساعت 12 تا 13 به سمع و نظر مردم دارالعباده می رسد. این برنامه به تهیه کنندگی عباس برزگر، کارگردانی بهزاد جلالی و اجرای وحید کبیری روی آنتن می رود.

برنامه تلویزیونی «تاسپیده» ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان نیز با پخش سخنرانی‌های موضوعی کارشناسان مذهبی،‌ ادعیه ماه مبارک رمضان، اذان و نماز به صورت زنده در سحر های ماه مبارک رمضان تقدیم بینندگان می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی محمود فتوحی، کارگردانی ابوالفضل دهقانی زاده و اجرای حامد سلطانی ساعت 3:30 تا اذان صبح روی آنتن شبکه یزد می رود.

ویژه برنامه «سخن آشنا» با بیانات آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به فضائل و فواید ماه مبارک رمضان می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی محمدصادق اسلامی است که به مدت 10 دقیقه هر شب ساعت 22:40 و تکرار آن روز بعد ساعت 13:30 به سمع و نظر مخاطبان رسانه ملی می رسد.

همچنین برنامه تلویزیونی «ماه مهربانی» ساعت 18:30 روی آنتن شبکه یزد می رود. این برنامه با آیتم هایی مانند حضور خیران و کارآفرینان استان، مصاحبه با مددجویان در بند، مصاحبه با مددجویان آزاد شده، کلیپ‌هایی در خصوص فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان، حرف دل و مناجات خوانی و پویش «سهم من آسمان» در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود. برنامه «ماه مهربانی» به تهیه کنندگی و اجرای عباس گلرسان و کارگردانی محسن عباسی سرچشمه ساعت 18:30 تا اذان مغرب تقدیم بینندگان شبکه یزد می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما