امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش گزارش زنده فولاد ایران و آهال ترکمنستان روی موج رادیو ورزش

مشاهده ۸۷
۱۴۰۱/۰۱/۲۴- ۱۲:۱۸

تیم فولاد خوزستان در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آهال ترکمنستان می‌رود که این دیدار به صورت مستقیم از رادیو ورزش گزارش خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسابقات دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان کشورمان پنجشنبه شب به پایان می‌رسد. این مسابقات به صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار می‌شود.

تیم فولاد خوزستان در سومین دیدار خود در ورزشگاه الجوهره باید به مصاف تیمی ناشناخته از کشور ترکمنستان برود. آهال یا آخال ترکمنستان با کسب نایب‌ قهرمانی در فوتبال کشور ترکمنستان توانسته جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند. این تیم سابقه حضور در این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد و در سال ۲۰۱۵ توانست یک بار بلیط سفر به ای سی ال را در دستان خود داشته باشد، اما روی کاغذ تقریبا حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم‌های پر افتخار و سرشناس گروه C خواهد بود.

فولاد با وجود ارائه بازی‌های خوب و فنی هنوز نتوانسته به پیروزی برسد و دو مساوی در کارنامه‌ خود دارد تا در رده سوم جدول گروه قرار بگیرد. فولاد فردا بهترین فرصت را در اختیار دارد تا به اولین برد آسیایی‌اش برسد. آهال ضعیف‌ترین خط دفاع گروه را هم دارد و بهترین فرصت برای بازیکنان سرعتی فولاد است که گلزنی کنند.

دیدار فولاد و آهال فردا 25 فروردین ماه از ساعت 21:45 به صورت زنده از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.

امتیاز شما