امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
حضور مدیران شبکه رادیویی اقتصاد در واحدارتباط با مخاطبان (162)
حضور مدیران شبکه رادیویی اقتصاد در واحدارتباط با مخاطبان (162)

تلاش رادیو اقتصاد در تبیین شعار سال

مشاهده ۱۸۸
۱۴۰۱/۰۱/۲۱- ۱۴:۵۵
تعداد بازدید:188

امروز یکشنبه 21 فروردین 1401 دومین نشست خبری سال جدید در محل اداره کل روابط عمومی صداوسیما با حضور مدیر و مدیران گروهِ شبکه رادیویی اقتصاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی مدیر شبکه ، محمدرضا سعیدی مدیر گروه صنعت و بازرگانی، علی مروی مدیر گروه کسب و کار، مهرگان طور سوادکوهی مدیر گروه اقتصاد و جامعه، میترا نیکفر مدیرگروه کشاورزی، حسین ماکنعلی مدیر پخش و نظارت و محمد تقی شاهواری مدیر تولید و تأمین رادیویی شبکه رادیویی اقتصاد در محل واحد ارتباط با مخاطبان(162 )اداره کل روابط عمومی صداوسیما حضور یافتند و به مدت یک ساعت شنونده نظرات و پیشنهادهای مخاطبان بودند.

مدیران شبکه رادیویی اقتصاد بعد از حضور در واحد ارتباط با مخاطبان، در نشست خبری حاضر شدند. در ابتدای این نشست خبری، محمدرضا مهدیار اسماعیلی مدیر شبکه رادیویی اقتصاد با ابراز خرسندی از اینکه فرصتی دست داد تا بار دیگر شنونده صدای مخاطبان رادیو باشد، گفت: ما وظیفه داریم مطابق با شعار سال « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» تخصصی تر به بررسی تولیدات دانش بنیان در کشور بپردازیم.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف ما توجه اساسی به نیازهای مخاطبان است، افزود: یکی از ابزارهای رشد اقتصادی، آگاهی است. رادیو اقتصاد تلاش می‌کند در حوزه آموزشی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبانش در عرصه دانش بنیان، گام های بلندی بردارد.

محمدرضا سعیدی مدیر گروه صنعت و بازرگانی شبکه رادیویی اقتصاد هم در این نشست خبری به عمده درخواست های مردم از طریق واحد 162 اشاره کرد و گفت: اینکه در دوره تحولی رسانه ملی و آغاز سال 1401 شاهد حضور مدیران شبکه رادیویی اقتصاد در امور مخاطبان بودیم، اتفاق مبارکی است.

وی افزود: مخاطبان این شبکه می توانند به صورت زنده در برنامه‌ها نگاه ویژه ما به زنجیره تولید ومشکلات اصناف را با حضور کارشناسان مختلف شاهد باشند. رادیو اقتصاد در این سالها تلاش کرده تا بیشتر به مطالبه گری از مسئولان بپردازد.

سعیدی ادامه داد: امروز مردم در تماسهای خود، به ما پیشنهاد دادند برای فعال شدن بنگاه‌های اقتصادی کوچک راهکار ارائه دهیم. از ما سؤال کردند "چرا در این سالها در مهار قاچاق کالا موفق نبودیم؟ "سؤال دیگر اینکه "چرا بیماران خاص نمی توانند از طریق داروخانه دارو بیابند؟" همچنین از ما خواستند برنامه «90 اقتصادی» در شبکه رادیویی اقتصاد راه اندازی شود.

علی مروی مدیر گروه کسب و کار شبکه رادیویی اقتصاد هم در این نشست خبری به برگزاری «جشنواره صدای تولید»، «قهرمانان تولید» و« جشنواره به وقت تولید» در این شبکه رادیویی در سال گذشته خبر داد و گفت: این شبکه رادیویی از یکم فروردین 1401 برنامه «صدای تولید» با محوریت شعار سال را آغاز کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید در این شبکه رادیویی، برنامه‌های نوآورانه در قالب مستند و مسابقه که به شعار سال از زوایای مختلف می‌پردازد، تهیه و روی آنتن رود.

حسین ماکنعلی مدیر پخش و نظارت شبکه رادیویی اقتصاد هم در این نشست، به اولین تجربه حضورش در واحد 162 رسانه ملی اشاره کرد و گفت: امروز در امور مخاطبان مسایلی از مخاطبان برنامه شنیدم که جالب بود! امید است هر چند ماه شاهد برپایی چنین نشست هایی در واحد ارتباط با مخاطبان باشیم. به جرأت می توانم بگویم  این شبکه رادیویی مطالبه گر است.

مدیر پخش و نظارت شبکه رادیویی اقتصاد همچنین گفت: این رادیو روزانه 14 ساعت برنامه تولیدی دارد .

وی همچنین به پرشنونده ترین برنامه‌های رادیو اقتصاد در سال گذشته اشاره کرد وگفت: برنامه «رهیافت» یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌هایی است که مسئولان، مخاطب آن هستند و برنامه «روز از نو» بالاترین میزان مخاطبان عادی را به خود اختصاص داده است.

امتیاز شما