امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مسابقات تکواندوی جام ریاست سوژه «باشگاه بانوان» شد

مشاهده ۷۱
۱۴۰۰/۱۲/۲۲- ۰۹:۵۶

برنامه «باشگاه بانوان» رادیو ورزش امروز با نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته درباره مسابقات تکواندوی جام ریاست گفت و گو می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهارمین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی با حضور ۱۲۲ تکواندوکار از ایران، افغانستان، جمهوری آذربایجان، هند، اردن، قزاقستان، لبنان، پاکستان، ترکیه، ازبکستان و تیم پناهندگان در بخش بانوان و در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد و با قهرمانی بانوان تکواندوکار ایران به پایان رسید.
عشرت شاه‌محمدی، نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته میهمان امروز برنامه «باشگاه بانوان» است که درباره این رویداد مواردی را بیان می‌کند.
پیردهقان، معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان استان همدان هم از دیگر میهمانان برنامه امروز است که از آخرین اقدامات این استان در حوزه ورزش زنان، مطالبی را مطرح می‌کند.
معصومه کیانی در گزارش خود به بررسی دومین مرحله از لیگ برتر بسکتبال بانوان پرداخته و با شایسته متشرعی، سرمربی تیم شیمیدر قم صحبت می‌کند.
همچنین مائده علاقه‌مند هم گزارشی را از خانه تکواندو و گفت و گو با تکواندوکاران مختلف ارائه می‌دهد.
برنامه «باشگاه بانوان» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو ورزش، به تهیه کنندگی فتانه سوزنده، گویندگی زهرا محمودوند، گزارشگری معصومه کیانی و مائده علاقه‌مند امروز ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۱:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما