امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه الکوثر پیگیر رساله دکتری با موضوع خانواده

مشاهده ۱۲۳
۱۴۰۰/۱۱/۰۶- ۱۶:۴۱

برنامه روزانه «یوم جدید» از شبکه الکوثر با پیگیری موضوع ثبت رساله دکتری خانمی لبنانی و عواقب پس از آن بر روی آنتن شبکه الکوثر می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «یوم جدید» برنامه ای روزانه و در قالبی اجتماعی، فرهنگی و آموزشی ... است که در مدت زمان 60 دقیقه، از شنبه تا پنج شنبه ساعت 10:30 به وقت تهران روی آنتن است.

در روزهای اخیر از رساله ای در مقطع دکتری در دانشگاهی از کشور لبنان دفاع شده که نشان می دهد سازمان ملل، خانواده را هدف قرار داده است!

این  رساله با عنوان  منشورهای بین المللی و تاثیر آن‌ها بر تخریب خانواده اثر دکتر «کاملیا هلمی» است. این خانم لبنانی، با بررسی علمی متون مهم ترین کنوانسیون‌های بین المللی تشکیل دهنده «نظام حقوق بین الملل حقوق بشر» اثبات می‌کند، استفاده از محتویات، راهبردها و سازوکارهای مندرج در آن منشورها، منجر به نابودی و ریشه کنی کامل نهاد خانواده می‌شود که نه تنها برای جوامع اسلامی، بلکه برای کل هستی بشر یک تهدید جدی است.

برنامه «یوم جدید» محصول گروه اجتماعی شبکه الکوثر به دلیل اهمیت موضوع این رساله و نتایج و فرضیات آن، این مباحث را محور برنامه «یوم جدید» قرار داده است.

برنامه «یوم جدید» به تهیه کنندگی میلاد یزدانی و اجرای مشترک علی عباس، خلیل حاج خلیل، سامر خلیلی، نور عاصی، صفا حائری، با زمان تکرار روز بعد ساعت یک بامداد از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

امتیاز شما