مسابقه تلویزیونی «کارویا» توانست با ارائه مسیر درست و تصویری شفاف از سرمایهگذاری و تامین مالی جمعی، مشارکت 25 میلیارد تومانی برای تولید طرحهای برتر دانشبنیان را به ارمغان بیاورد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسابقه تلویزیونی «کارویا» که به همت استودیو نوبین و سازمان اوج تولید شده، با محور ارائههای کوتاه (آسانسوری) توانسته است تا پایان برنامه چهاردهم بیش از هزار سرمایهگذار را برای سرمایهگذاری بر روی طرحهای برتر راهیافته به سکوهای تامین مالی جمعی جذب کند.
تاکنون 14 قسمت از این مسابقه روی آنتن شبکه یک سیما رفته است که با اقبال مخاطبان و فعالان حوزه دانشبنیان مواجه شده و مجموعا 25 میلیارد تومان به واسطه حضور شرکتهای دانش بنیان در مسابقه تلویزیونی «کارویا» در حوزه تولید سرمایهگذاری صورت گرفته است.
مسابقه تلویزیونی «کارویا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تولید شده است و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانشبنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر میپردازند تا طرحهای برتر شناسایی و از حمایت مردمیبرخوردار شوند.
آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکتهای دانشبنیان و استارتاپهای موفق و مزیتهای اقتصادی ایران، مهمترین نکتهای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.
از نکات قابل توجه در مسابقه تلویزیونی «کارویا» تضمین صد درصدی سرمایه مردمی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است که بر روی طرحهای راه یافته به سکوی تامین مالی جمعی سرمایهگذاری میکنند.
مسابقه تلویزیونی «کارویا» روزهای دوشنبه و سهشنبه هر هفته ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش میشود و باز پخش این مسابقه تلویزیونی چهارشنبه و جمعه، ساعت 8:30 روی آنتن شبکه یک میرود.